Skip to main content

Ik heb een probleem de ontvanger en modem zijn geschikt maar kanaal 203 heb ik niet.

En bij de apps kan ik het ook niet vinden.

Graag hulp 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik heb een probleem de ontvanger en modem zijn geschikt maar kanaal 203 heb ik niet.

En bij de apps kan ik het ook niet vinden.

Graag hulp 

 

Hallo. Als ik kan help ik je graag. Maar vertel even welke apparatuur je gebruikt. Tv, type kastje, hoe ze aan elkaar gekoppeld zijn. 


Ik heb een probleem de ontvanger en modem zijn geschikt maar kanaal 203 heb ik niet.

En bij de apps kan ik het ook niet vinden.

Graag hulp 

 

Hallo. Als ik kan help ik je graag. Maar vertel even welke apparatuur je gebruikt. Tv, type kastje, hoe ze aan elkaar gekoppeld zijn. 

Ik heb ales van kpn en verbonden met hdmi ik heb de check gedaan op kpn.com of de modem en ontvanger correct waren


Ik heb kanaal 203 niet in mijn favorietenlijst staan. Dus via dat kanaal ga ik ook nooit naar Amazon Prime.
Maar ik heb het kanaal opgezocht in “Alle Zenders” en kon op dat kanaal Amazon Prime gewoon openen. Starten dan met druk op rode knop. 
Zelf gebruik ik de volgende werkwijze met de afstandbediening:

-Menu openen -kies voor Films  -Apps, Prime Video is 3e optie. 

Lukt het je nog niet… je hebt nu niet doorgegeven welk iTV kastje je gebruikt.
Ik heb gehoord dat heel oude kastjes (Motorola) anders zijn, dat er minder beschikbaar is? Heb je die, dan moet ik je hiervoor helaas naar KPN verwijzen. 
 

 


De foto komt niet overeen met wat mijn menu zegt 

Mijn ontvanger komt uit 2017 

Heb alles geprobeerd maar geen prime app of zender 


De foto komt niet overeen met wat mijn menu zegt 

Mijn ontvanger komt uit 2017 

Heb alles geprobeerd maar geen prime app of zender 


@Martijn120 Heb je een Motorola kpn ontvanger? Zo ja, dan kun je deze hier omruilen voor een nieuwere ontvanger; Linkje

Heb je ooit een Motorola ontvanger gehad, dan kun je het beste (gratis) bellen naar KPN om deze te laten afmelden zodat de nieuwste software wordt geĂŻnstalleerd. 0800 0402


Ik heb de check gedaan op de site van kpn het zou moeten werken maar krijg van kpn contact  te horen dat bepaalde updates nog niet beschikbaar zijn


Welkom bij ons op het forum @Martijn120. Welk type ontvanger heb je van ons? Die vraag is eerder in het topic ook al gesteld en daar heb je zo te zien nog geen antwoord op gegeven. We hebben verschillende modellen, vandaar dat het een belangrijke vraag is. Zoals je aan de reactie van Anneke-Anna kunt zien is de Motorola een type die geen Amazone Prime ondersteund, en kan je die makkelijk omruilen via de site. 

Zou je ook kunnen toelichten wat voor updates je precies bedoelt die nog niet beschikbaar zijn?


Ik heb een ZTE SETUPBOX


Welkom bij ons op het forum @Martijn120. Welk type ontvanger heb je van ons? Die vraag is eerder in het topic ook al gesteld en daar heb je zo te zien nog geen antwoord op gegeven. We hebben verschillende modellen, vandaar dat het een belangrijke vraag is. Zoals je aan de reactie van Anneke-Anna kunt zien is de Motorola een type die geen Amazone Prime ondersteund, en kan je die makkelijk omruilen via de site. 

Zou je ook kunnen toelichten wat voor updates je precies bedoelt die nog niet beschikbaar zijn?

Het probleem is dat ik geen primevideo kan ontvangen 


Welkom bij ons op het forum @Martijn120. Welk type ontvanger heb je van ons? Die vraag is eerder in het topic ook al gesteld en daar heb je zo te zien nog geen antwoord op gegeven. We hebben verschillende modellen, vandaar dat het een belangrijke vraag is. Zoals je aan de reactie van Anneke-Anna kunt zien is de Motorola een type die geen Amazone Prime ondersteund, en kan je die makkelijk omruilen via de site. 

Zou je ook kunnen toelichten wat voor updates je precies bedoelt die nog niet beschikbaar zijn?

Het probleem is dat ik geen primevideo kan ontvangen 

 


Welkom bij ons op het forum @Martijn120. Welk type ontvanger heb je van ons? Die vraag is eerder in het topic ook al gesteld en daar heb je zo te zien nog geen antwoord op gegeven. We hebben verschillende modellen, vandaar dat het een belangrijke vraag is. Zoals je aan de reactie van Anneke-Anna kunt zien is de Motorola een type die geen Amazone Prime ondersteund, en kan je die makkelijk omruilen via de site. 

Zou je ook kunnen toelichten wat voor updates je precies bedoelt die nog niet beschikbaar zijn?

Is deze info wel voldoende 


Dat is de ZTE ZXV8001. Die heeft helaas geen Prime Video in de gids en ook geen app. Zelfde geldt voor de YouTube app. Ik gebruik de apps van mijn Smart TV.

Hieronder een bericht van KPN:

Op welke tv-ontvanger is Amazon Prime Video beschikbaar?

Amazon Prime Video is beschikbaar op de volgende tv-ontvangers:

  • Arcadyan HMB2260
  • Arris VIP2952
  • Arris VIP5202

Heb je een oudere tv-ontvanger, zoals de 1853, 1903 of de 1963? Dan kan je deze gratis omwisselen.

Als je de ZXV8001 4K ontvanger hebt, kan je deze niet omwisselen. 
 

KPN maakt Amazon Prime Video kijken makkelijker met integratie in tv-menu | KPN Community


Die info is voldoende @Martijn120, je hoeft dat niet te vragen hoor :slight_smile:  Ik zie je antwoorden sowieso, ik was nog niet aan je topic toegekomen, Hou er rekening mee dat dit een forum is, en geen chat waar je direct een antwoord krijgt.

Op dit ontvanger is Amazon Prime inderdaad niet beschikbaar, zoals Edu ook al zegt. Heb je mogelijk net als hem een Smart TV waar ook een Amazon Prime op staat?


Hoi bij mij het zelfde probleem heb een 4k abonnement. Wel netflix maar geen zender 203 met primevideo. Modem zte zxv8001. Geeft wel aan na testen dat het moet werken. Kunnen we binnenkort een update verwachten zodat het wel werkt of heb ik een ander modem nodig?


Hoi @Moupie, op die ontvanger werkt de Amazon Prime app inderdaad niet. Zie ook de oudere reacties boven jouw reactie. Mogelijk heeft jouw tv er ook een app voor, zodat je het op die manier kunt kijken?