Skip to main content

Is het mogelijk Amazon prime te openen via één toets op je afstandsbediening,  zoals de Netflix button op de nieuwe kpn ab?

Is het evt in te stellen via een Logitech harmony? Ik heb model 665

Ik zou op de Harmony natuurlijk een sequence kunnen instellen met 203, rode knop maar dit gaat niet zo snel als de Netflix knop

 

Paul

Hallo @pmeijers,

Daarvoor moet de afstandsbediening leren wat voor data er in die knop zit. Aangezien de afstandsbediening van KPN deze knop niet heeft lijkt het dus onmogelijk. 
Zelf heb ik wel mijn afstandsbediening de Netflix en Apps knop geleerd. Dan is het aantal handelingen nog maar beperkt eigenlijk. Het zal inderdaad wel makkelijker geweest zijn.


Mijn Logitech heeft automatisch de Netflix snelbutton ingesteld door het overnemen van de kpn decoder (Arris vip5220) ab

Zoiets zou er ook voor amazon moeten zijn, al zit er geen button voor op de kpn

@ChrisWissink @Kpn 


Mijn Logitech heeft automatisch de Netflix snelbutton ingesteld door het overnemen van de kpn decoder (Arris vip5220) ab

Zoiets zou er ook voor amazon moeten zijn, al zit er geen button voor op de kpn

@ChrisWissink @Kpn 

Kan zijn dat ik die destijds in de harmony software gezet heb, moest het leren en dan komt het commando automatisch in de logitech database volgens mij. 
KPN kan je hier sowieso niet mee helpen, omdat hun alleen ondersteuning bieden aan de standaard witte afstandsbedieningen. Aangezien de prime app speciaal voor de kpn ontvanger is ontwikkeld, is er geen commando voor beschikbaar zover ik weet. Al kun je altijd kijken of je een prime knop van een random tv merk gaat werken. Zelf nooit geprobeerd. 


Mijn Logitech heeft automatisch de Netflix snelbutton ingesteld door het overnemen van de kpn decoder (Arris vip5220) ab

Zoiets zou er ook voor amazon moeten zijn, al zit er geen button voor op de kpn

@ChrisWissink @Kpn 

Kan zijn dat ik die destijds in de harmony software gezet heb, moest het leren en dan komt het commando automatisch in de logitech database volgens mij. 
KPN kan je hier sowieso niet mee helpen, omdat hun alleen ondersteuning bieden aan de standaard witte afstandsbedieningen. Aangezien de prime app speciaal voor de kpn ontvanger is ontwikkeld, is er geen commando voor beschikbaar zover ik weet. Al kun je altijd kijken of je een prime knop van een random tv merk gaat werken. Zelf nooit geprobeerd. 

Ja de prime knop zou ie moeten leren van een ab met die knop, of kpn zou m in de ab softwarematig kunnen toevoegen (al is daar geen knop voor)

Ik heb nu de sequence toegevoegd en aan mijn Harmony gekoppeld. Werkt eigenlijk prima


Ik heb nu de sequence toegevoegd en aan mijn Harmony gekoppeld. Werkt eigenlijk prima

Top dat je iets hebt gevonden dat prima werkt @pmeijers :blush:

@ChrisWissink bedankt voor het meedenken!