Skip to main content

Hi,

Ik heb een prime abbo genomen maar nu heb ik geen kanaalnummer 203 in de gids, en in het menu on demand ook geen Prime. Ontvanger gereset en fabrieks-reset geen oplossing?

Heb 2 ontvanger beide geen kanaal 203 en in het menu geen Prime?

Hoe nu verder????????

Groet Eddy

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Hoi @EddyKoopmans, als je Amazon Prime hebt genomen kan ik me voorstellen dat je dat ook wilt kunnen kijken! Welk model tv-ontvanger heb je precies van ons? Als dat een Motorola VIP 1853 is ondersteund de ontvanger het niet. Die kan je omruilen via onze website, dan krijg je een model waarop het wel mogelijk is om Amazon (en Netflix) te kijken. Heb je dat type? Of heb je een ander type ontvanger van ons?


Het is een 4k VIP5202, ik heb begrepen dat die nog geschikt gemaakt moet worden.


Ik heb deze ook. Is het ook duidelijk wanneer kom dit oplost?


Het is een 4k VIP5202, ik heb begrepen dat die nog geschikt gemaakt moet worden.

Ah, op die ontvanger is het inderdaad nog niet mogelijk. Er zal een update voor deze ontvanger gedaan moeten worden om de Amazon app beschikbaar te maken. Wanneer die precies komt is op dit moment nog niet bekend. Als het beschikbaar wordt zullen we het delen in het centrale topic over de updates voor interactieve TV.


Zelfde hier.