Skip to main content

waneer is de nieuwe app klaar dat je bij kpn factuur kan betalen hoeveel maanden moet je nog wachten wie kan er iets over vertellen…

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Hallo @cenjbenidorm, welkom bij ons op het forum. Je bedoelt dat je Amazon Prime via de KPN factuur wilt betalen samen met de rest van jouw pakket? Dat is niet mogelijk. Ik weet ook niet of het mogelijk gaat worden in de toekomst. Je kunt zelf Amazon Prime afsluiten via hun eigen website.


waarom staat dan op de site voor vragen over prime video dat ze aan een app werken dat je ook bij kpn factuur kan betalen ik denk dat het makkelijk is voor heel veel mensen dan een creditcard aanvragen kijk eens op de pagina voor vragen over prime video groetjes


Daar is bij ons geen informatie over bekend, waar zie je dit precies staan?


hoi jasper je komt op de site als je inlogt bij kpn en je gaat opzoeken amazon prime video kom je op de site zoekresultaten op de site kijk amazon prime video snel en eenvoudig via interactieve tv van kpn druk daarop dan kom je op de site van amazon prime naar beneden scrollen en dan kom je veelgestelde vragen over amazon en daar staat de vraag kan ik amazon prime video ook betalen via mijn kpn factuur en het antwoord is op dit moment kan dat nog niet we zijn hard bezig om deze functie te bouwen zodat klanten ook gemakkelijk via kpn kunnen betalen   hier bij wacht ik op je antwoord groetjes..                        cenjbenidorm..                           


waarom staat dan op de site voor vragen over prime video dat ze aan een app werken dat je ook bij kpn factuur kan betalen ik denk dat het makkelijk is voor heel veel mensen dan een creditcard aanvragen kijk eens op de pagina voor vragen over prime video groetjes

 

Je bedoelt deze pagina. Het klopt, we willen dat wel graag. Maar er is nog niets bekend of dat ook gaat lukken en zo ja, wanneer het dan beschikbaar komt. Als daar meer duidelijkheid over is dan zullen we dat bekend maken.


erik bedankt voor je antwoord ik wacht nog even af en dan kan ik nog zien wat ik doe groetjes cenjbenidorm..


Is het inmiddels al bekend of Amazon TV via de Kpn factuur kan worden betaald of is dit helemaal van de baan?


Hallo @Ingrid3,

Zover ik weet nog niet mogelijk. Al is het wel mogelijk om te betalen via de Play of App store op je telefoon. Je betaald dan €2,50 i.p.v. €2,99. Je betaald dan middels tegoed of koppelt je KPN factuur aan de store, dan betaal je indirect nog via de factuur. 


Het handige van de Kpn vind ik altijd dat je elke maand je kunt afmelden. Dat kan anders natuurlijk ook wel maar via de Kpn is het makkelijker. 

Ik vraag me af waarom het zolang duurt. Met Netflix kan het toch ook. Hoewel ik daar al een abb had voordat je via Kpn kon betalen. 

Ik vraag me ook af waarom Amazon veel goedkoper is dan Netflix. Krijg wel de indruk dat het meer oudere series en films zijn.


Hallo, is het inmiddels mogelijk om de factuur van amazone prime te betalen via kpn?