Skip to main content

Ik heb een doos ontvangen om mijn oude modems op te sturen. Ik heb echter nog geen nieuwe TV ontvangers gekregen. Hoe zit dat??????

Dit gebeurt helaas vaker. Is een foutje in het systeem van KPN. 

Niets terugsturen tot je eventueel nieuwe apparatuur hebt ontvangen. Het kan ook heel goed zijn dat je helemaal geen nieuwe apparatuur krijgt, omdat je gewoon met je huidige apparatuur kunt blijven TV-kijken. 


@lankos Allereerst welkom op ons Forum! Ik begrijp volgens mij niet helemaal wat je bedoeld. Je wordt verzocht je modem terug te sturen en in ruil daarvoor wil je tv-ontvangers? Dit lijkt me niet de bedoeling. Als jij zelf geen wijziging hebt doorgevoerd is het inderdaad zoals Noordzee al aangeeft een systeemfout. Mocht je toch nog twijfelen, dan wil ik best even met je meekijken. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik hoor graag van je. :wink:


@lankos 

Ik ga er vanuit dat je je oude TV-ontvangers nog niet hebt teruggestuurd. Moet je ook niet doen. Heb je nog verdere info nodig? Vul dan je  profiel in en geef hier een seintje als dat is gebeurd. 


Reageer