Skip to main content

Goedenavond ,

Op 28/ 11 /2022  een mailtje gekregen van kpn mail campagnes  dat we gratis  voor 3 maanden een zender programma / bv als HBO max kunnen krijgen? Maar als je die al hebt? En er staat of liever anders? Zouden we graag netflix als cadeau willen hebben i.p.v die HBO max.

Wat zijn de mogelijkheden? 

Daar ik een mailtje teruggestuurd heb naar kpnmail campagne, maar weet niet of de dat goed komt? Aanbod is geldig nog tot 1 dag ..

Ik zie graag jullie respons.

Vr groet Ronald 58

 

Hallo @ronald58 ,

Als je inlogt (op Mijn KPN) krijg je de mogelijkheden te zien. Die mogelijkheden zijn wel afhankelijk van wat je nu al hebt. Is dus geen universeel antwoord op te geven.   


3 maanden gratis Netflix lees ik eigenlijk nooit over. Dus hou er maar vast rekening mee dat da misschien niet gaat lukken…

Die 3 maanden gratis HBO is denk ik ook een actie van HBO zelf die KPN alleen "doorgeeft". Het kost KPN dus niets vermoed ik. Maar als u in plaats van 3 maanden gratis HBO 3 maanden gratis Netflix wilt, dan zou KPN dat dus wel geld kosten vermoed ik.


Hoi Noordzee en Nick 83

Bedankt voor jullie antwoord, en ja dat dacht ik ook, was te mooi om waar te zijn, maar als er staat anders een ander pakket , ging ik vanuit dat ik bv Disney / /ESPN dan ook gratis voor die 3 maanden kan krijgen? Maar daar staat 19,95 euro per maand.

Welk aanbod cadeau  kom je dan in aanmerking, als ze blij zijn met je als klant? 

 

Ronald 58


Tja, ik heb de mail zelf niet gekregen. Dus ik weet het niet. Ik krijg alleen maar voetbal aanbiedingen. Gratis meetrainen met oranje. En kaartjes voor van alles en nog wat. Nou nou.. 🤢🤮