Skip to main content

Op dit moment heb ik een VIP2952 V2 decoder.

Bij de aankoop/installatie onlangs van mijn LG Oled tv (42c35LA) stelde de installateur dat genoemde decoder feitelijk achterloopt bij de mogelijkheden die deze tv biedt.

Ik vroeg mij af of KPN dit kan beamen en vervolgens, bereid is om de huidige decoderĀ  - in bruikleen - te vervangen door een exemplaar datĀ  aansluit op de laatste technische ontwikkelingen.

Ā 

PACO

Wat een onzin.Ā 

TV zenders zijn nog allemaal HD en dat biedt deze ontvanger meer dan prima.Ā 

En voor de apps van streaming diensten maak je natuurlijk gebruik van deze prachtige smart-tv. De apps daarin werken uitmuntend voor je tv. Waarom koop je anders eenĀ smartĀ televisie.Ā 

Maar je kunt als je dat zelf wilt naar het nieuwe abonnement met de nieuwe TV+ ontvanger. Maar je tv heeft al die apps ook!


Hallo @Co van AmstelĀ  in feite heb je bij het gebruik van een tv-decoder van een provider helemaal geen smart-tv nodig. Eigenlijk heb je aan een monitor die full HD ondersteunt meer dan genoeg en een stuk goedkoper.

Wil je apps gebruiken die een tv-decoder van de provider niet ondersteunt dan zijn er andereĀ mogelijkheden, maar daar weet @PeterGĀ erg veel van.


Op uw nieuwe tv kunt u apps installeren. Dat kan op de tv ontvanger niet. Maar wilt u dat dan?

Waarom zou u apps willen installeren op de tv ontvanger als u dat op de tv kunt doen?Ā 


Hallo @Co van AmstelĀ ,

Jouw huidige ontvanger wordt nog gewoon ondersteunt door KPN en dat zal voorlopig ook wel zo blijven.Ā 

Vind je het toch belangrijk om de nieuwste ontvanger te gebruiken? Dan zou je kunnen overwegen om over te stappen naar de nieuwe propositie met de nieuwe ontvanger van KPN: KPN TV+ met de DIW7022.

Je kunt danĀ (mits jouw contractperiode voorbij is.) via het gratis telefoonnummerĀ 0800-0402Ā vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract), je gaat dan dus over op KPN (TV)+. Dan krijgĀ je ook de nieuwe ontvanger.Ā 

En je gaat een ander tarief betalen. Check de huidige prijzen via dit schema:Ā 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic:Ā 

Ā 

Ā 


HalloĀ @Co van AmstelĀ ,

Jouw huidige ontvanger wordt nog gewoon ondersteunt door KPN en dat zal voorlopig ook wel zo blijven.Ā 

Vind je het toch belangrijk om de nieuwste ontvanger te gebruiken? Dan zou je kunnen overwegen om over te stappen naar de nieuwe propositie met de nieuwe ontvanger van KPN: KPN TV+ met de DIW7022.

Je kunt danĀ (mits jouw contractperiode voorbij is.) via het gratis telefoonnummerĀ 0800-0402Ā vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract), je gaat dan dus over op KPN (TV)+. Dan krijgĀ je ook de nieuwe ontvanger.Ā 

En je gaat een ander tarief betalen. Check de huidige prijzen via dit schema:Ā 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic:Ā 

Ā 

Ā 

Krijg je betaalt voor elk TV+ abonnement dat je mensen aanpraat?Ā 


NeeĀ @j3roentjeĀ ,

Maar ik geef wel antwoord op de vraag van de topic-starter:Ā 

Ā 

Ik vroeg mij af of KPN dit kan beamen en vervolgens, bereid is om de huidige decoderĀ  - in bruikleen - te vervangen door een exemplaar datĀ  aansluit op de laatste technische ontwikkelingen.

Ā 

O ja, mijn eigen voorkeur is heel wat anders. Moet ik dat nog uitleggen?Ā šŸ™„