Skip to main content

Hallo, ik probeer nu al een paar keer via MijnKPN mijn interactieve t.v. (4k) abonnement te annuleren c.q. op te zeggen, maar deze wordt niet verwerkt. 

Kan een moderator dit a.s.a.p. voor me regelen. Ik zit voor t.v. nog binnen de 14 dagen annuleringstermijn. 

Ik heb helaas niets aan die decoder want mijn modem zit in de meterkast, draadloos werkt blijkbaar niet bij 4K, dus dan maar snel weer annuleren.

Kan ik iets doen om de moderator te contacten?

 

Hoi, @Carola49 welkom op het forum! :bouquet:

Voor dat er dingen gebeuren die je niet wilt…

Wil je alleen het 4k zenderpakket opzeggen ?

Of ITV in zijn geheel ?

Het zou met een DVS v.u. de meterkast moeten werken. En ook met 4k zenders.


Hoi @PeterG Bedankt voor je reactie. Ik wil het gehele ITV pakket opzeggen / annuleren. Ik las op de KPN site dat draadloos niet aanbevolen wordt c.q. niet geschikt is (of woorden van die strekking) voor 4k. 

Als ik via MijnKPN het ITV pakket uitzet, komt er een foutmelding, met meerdere browsers geprobeerd.

Ik kijk altijd met NLZiet naar enkele programma's, maar op 1 t.v. werkt die app niet meer. Vandaar dat ik wilde proberen met ITV. En aangezien ik geen zin heb in veel ‘gedoe’ en ‘gestruggel’ nu dan maar besloten een Chromecast aan te schaffen om NLZiet te kunnen blijven gebruiken.

 


Sinds wanneer heb je er ITV bij ? En ik neem aan dat je al Hussel hebt ?

Ik kijk op 1 tv uitsluitend met Chromecast naar o.a. ITV van KPN. (via app in smartphone en tv.kpn.com via laptop met Google Chrome)


Sinds gisteren kon ik er gebruik van maken, dus ik heb nog het recht dit product te annuleren.


Heb je al gebeld ? Dat gaat het snelst.

Overigens heb je zo te horen niet de drie 4k zenders. En HD gaat prima via een DVS. Héél kleine kans op storing(en).

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.
Storingen zijn 24/7 te melden.


Chat heb ik geprobeerd, moest zo lang wachten dat ik de chat maar afgesloten heb. Dan nu maar moed verzamelen voor het plegen van een telefoontje morgen.

Ik waardeer je hulp maar vind het jammer dat een moderator het niet even oppakt. Het is tenslotte niet mijn fout dat de site niet goed werkt, anders was het annuleringsproces al in gang gezet en had het me geen extra tijd gekost. Mensen hebben al genoeg te doen tijdens een verhuizing, nietwaar?

 


Alleen de DRIE 4k zenders wordt ontraden om via een DVS te doen. Dat zijn Xite, LoveNature en Insight. Deze zijn 4k én HD beschikbaar.

De overige zenders, meeste HD en een paar SD, gaan prima via een DVS.


Hi @Carola49,

Ik zie da je vanmiddag iemand gesproken hebt die iTV weer voor je verwijderd heeft, top dat het die collega wél is gelukt!


Alleen de DRIE 4k zenders wordt ontraden om via een DVS te doen. Dat zijn Xite, LoveNature en Insight. Deze zijn 4k én HD beschikbaar.

De overige zenders, meeste HD en een paar SD, gaan prima via een DVS.

 

Maar ook die DVS moet aangesloten worden op het modem, die dus bij mij in de meterkast zit. Bovendien is er geen stopcontact vrij.

Ik heb dus inderdaad maar jouw advies opgevolgd en gebeld. Ik had me al voorbereid op een lange wachttijd, maar dat viel dus reuze mee, paar minuutjes maar.

Bovendien heeft de medewerker het super snel en goed afgehandeld. Ik zet dit er speciaal bij omdat ik ook nogal gemopper over de klantenservice voorbij zag komen op dit forum. 

Wat mij betreft, niets dan lof voor deze medewerker.

En @PeterG bedankt voor je reacties.


Oh, na het telefoontje met de klantenservice toch maar nog een poging gewaagd de NLZiet app op 1 van mijn t.v.'s weer werkend te krijgen. Na Google search smart hub gereset et voilà de app werkt weer! Helemaal happy.


Hi @Carola49,

Ik zie da je vanmiddag iemand gesproken hebt die iTV weer voor je verwijderd heeft, top dat het die collega wél is gelukt!

Inderdaad top! En zeer tevreden over deze medewerker!


Oh, na het telefoontje met de klantenservice toch maar nog een poging gewaagd de NLZiet app op 1 van mijn t.v.'s weer werkend te krijgen. Na Google search smart hub gereset et voilà de app werkt weer! Helemaal happy.

Hi @Carola49,

Ik zie da je vanmiddag iemand gesproken hebt die iTV weer voor je verwijderd heeft, top dat het die collega wél is gelukt!

Inderdaad top! En zeer tevreden over deze medewerker!

Heel fijn dat je dit toch met een positief gevoel af hebt kunnen luiten, ook al bleek iTV niet de beste optie voor jou!