Skip to main content

Sinds de software van Telfort iTV radicaal is vernieuwd, is het niet meer mogelijk om geplande opnames te annuleren. Als ik eenmaal bij een programma heb opgegeven dat ik de serie wil opnemen, kan ik alleen de eerstvolgende opname annuleren, als ik daar in de epg bij kan ten minste. In de vorige firmware was het eenvoudig om alle volgende opnames te annuleren. Hoe doe ik dat nu? Ik kan dat nergens vinden.

 

Programma's die ik in de vorige firmwareversie liet opnemen maar toen geannuleerd heb, worden nu ineens ook allemaal weer opgenomen. Ik ben dus een significant deel van mijn tv-tijd bezig met het wissen van ongewenste opnames. Hoe annuleer ik alle volgende opnames van programma's waar ik in deze softwareversie geeneens opdracht toe gegeven heb?

 

Vanzelfsprekend heb ik meermaals het systeem gereset, de software opnieuw laten installeren, en in alle hoeken van het menu gezocht. Niets hielp. Wat kan ik doen?

Hallo @ECN , je zult al wel gemigreerd zijn naar KPN en daarom dien je nu de KPN ITV-app te gebruiken en niet meer de TFT-app.

 


Gebruik je de KPN ITV app op een Apple tablet? Daarin is opnames verwijderen inderdaad momenteel niet mogelijk.

Wis ze dus via je ontvanger of smartphone-app. Je kan op diezelfde tablet ook in een browser naar tv.kpn.com gaan. Dan is wissen wel mogelijk.


Hallo Peter,

 

ik kijk nog gewoon tv via de tv, niet op smartphone, tablet of laptop. Ook via het itv kastje is een serie-opnane annuleren niet mogelijk, hoewel de melding die verschijnt als ik opnames wil annuleren, doet vermoeden van wel. De software zegt: je annuleert nu alle volgende opnames; in werkelijkheid blijven die allemaal om op te nemen staan. Wat je wel moet doen om in 1 keer alle nog uit te zenden episodes van een serie niet meer op te laten nemen, zie ik nergens.

 

Mvg

ECN


Een serie-opname kun je volgens mij alleen verwijderen onder Geplande opnames.


Klinkt logisch, en was zo in de oude software, maar is daar nu geen optie meer.


En toch heb ik daar onlangs nog de opame van een serie verwijderd.


Hoi @ECN, van harte welkom hier op het KPN forum!

Ben je er nog uit gekomen met de tips die Peter je heeft gegeven? Via die stappen moet je de serie opnames kunnen annuleren/verwijderen in het menu van de tv-ontvanger. 


Beste ECN Ik heb het zelfde probleem. Ik probeer alles wat jij zegt en die Peter maar het probleem blijft. Wat je zegt behoorlijk wat tijd en opname ruimte kwijt aan dit gedoe. Er wordt ook steeds opgenomen wat ik ooit eerder heb gekeken en alle soorten herhalingen. Nu eindelijk de moed gepakt om te bellen. Zie ik nergens meer het nummer om te bellen. Alleen een nummer wat 100 cent per minuut kost plus de gebruikelijke kosten. Ach waar is de service van de Kpn. M. Ik blijf hopen om een juist antwoordvan KPN


@ik wil geen forum profiel Jammer om te lezen dat je er niet uit kwam, dat is niet de bedoeling natuurlijk. Als je liever belt kan dat natuurlijk ook, je kan onze klantenservice gratis bereiken op telefoonnummer 0800-0402. Als je mijn hulp hier nog bij kan gebruiken, geef dan gerust een seintje.