Skip to main content

Ik heb een extra TV ontvanger besteld die ik wil retourneren. Weet iemand het antwoordnummer van KPN?

Hallo @WWWitte , zie hieronder:

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm


Ha @WWWitte, welkom! Ik wil je wel adviseren om niet lukraak iets terug te sturen naar ons. Hebben wij erom gevraagd? Normaliter sturen we je dan een retourdoos. Als ik iets voor je kan doen, laat je het dan weten?


Beste @WWWitte 

Weet je het zeker dat je de TV ontvanger wilt terugsturen? Wat is de rede daarvan? Net wat @Marcia_ al zegt stuur niet lukraak iets terug. Weet je het echt zeker? Heb ik hier het adres voor je:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

Voeg briefje met naam, postcode en huisnummer bij.

 

Admin: Voor meer informatie over het retour sturen van oude apparatuur kan je terecht in dit topic.


Beste @WWWitte 

Weet je het zeker dat je de TV ontvanger wilt terugsturen? Wat is de rede daarvan? Net wat @Marcia_ al zegt stuur niet lukraak iets terug. Weet je het echt zeker? Heb ik hier het adres voor je:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn

Voeg briefje met naam, postcode en huisnummer bij.

Dat adres had ik in mijn reactie ook al gegeven.

 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, @WWWitte. Ik hoop dat je voldoende geholpen bent. Als je nog vragen hebt, laat het dan vooral weten!


Dank voor jullie input! De ontvanger is (in overleg met de servicedesk) geretourneerd.


Helemaal goed!