Skip to main content
Beantwoord

App Apple tv?

• January 8, 2025
  • 6 reacties
  • 3273 keer bekeken

Ongeveer een jaar geleden is er een reactie geweest van Pauk van KPN dat de app voor Apple TV er zou komen. We zijn nu een jaar verder. Enig idee wanneer deze app er gaat komen ?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi all, het is inderdaad nog actueel en een wens. Ik heb echter nog geen concrete datum voor jullie. Ik verwacht ook dat dat dit eerst rechtgetrokken wordt zoals met de nieuwe TV app en Smart TV app die aansluiten op de TV+ ontvanger en de interface en dat daar de prioriteit ligt. 

Ik kan in ieder geval beloven dat we dit bekend maken zodra er iets bekend is in de Product Updates

6 reacties

• January 8, 2025

Dat weet geen mens. Denk ik…

KPN gaat z'n eigen echt niet vastleggen op een datum. Want dan moeten ze zich er nog aan houden ook.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 8, 2025

Zie ook deze topic, is nog steeds actueel.😉

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 13, 2025

Hi all, het is inderdaad nog actueel en een wens. Ik heb echter nog geen concrete datum voor jullie. Ik verwacht ook dat dat dit eerst rechtgetrokken wordt zoals met de nieuwe TV app en Smart TV app die aansluiten op de TV+ ontvanger en de interface en dat daar de prioriteit ligt. 

Ik kan in ieder geval beloven dat we dit bekend maken zodra er iets bekend is in de Product Updates

• Nieuwkomer
  • May 29, 2025

Dit is de reden dat ik wegga bij kpn. Blijven steken in “Wondere wereld” en “een avondje Avro”. Ai lost het in 10 min op…

• Nieuwkomer
  • October 13, 2025

ik heb internet zonder TV genomen bij KPN en gebruik NLZiet om TV te kijken. Goedkoper dan TV van KPN en een AppleTV app. Dan maar zo als KPN geen AppleTV app wil aanbieden. En dat ‘willen’ is het want er eentje maken is voor hun echt wel mogelijk.

• Nieuwkomer
  • October 13, 2025

Dat is ook mij oplossing. Txs