Skip to main content

Na 2 minuten een klein ronddraaiend visje (laadsymbool) meld ik dit maar eens. Inmiddels is het al ruim 3 minuten… maar de visjes gaan nog niet zwemmen.

Mogelijk hetzelfde als maand of 3 geleden met haardvuur: verkeerde (oude) url-verwijzing.

...tot zover m'n pauzebeeld tot 18:00 uur.

Na 2 minuten een klein ronddraaiend visje (laadsymbool) meld ik dit maar eens. Inmiddels is het al ruim 3 minuten… maar de visjes gaan nog niet zwemmen.

Mogelijk hetzelfde als maand of 3 geleden met haardvuur: verkeerde (oude) url-verwijzing.

...tot zover m'n pauzebeeld tot 18:00 uur.

Heb hier ook even getest ivm jou melding. Werkt gewoon naar behoren hier.. mijn visjes zwemmen wel:wink:


Mijn advies aan kpn: Verwijder al die onzinnige apps, dan kunnen er ook geen probleempjes meer mee optreden.


Mijn advies aan kpn: Verwijder al die onzinnige apps, dan kunnen er ook geen probleempjes meer mee optreden.

Dat ben ik helemaal met je eens 


Zit er een haardvuur en aquarium app op die dingen😱😱😱😱 wat moet je ermee, voor een haardvuur kijk ik naar links en voor het aquarium kijk ik achterom, nadeel is op de 1 moet je hout gooien en bij de ander moet je regelmatig voeren en soms een dood visje er uit halen.


Hoi @PeterG! Hoe gaat het nu? Zit er weer leven in het aquarium? 

Zit er een haardvuur en aquarium app op die dingen😱😱😱😱 wat moet je ermee, voor een haardvuur kijk ik naar links en voor het aquarium kijk ik achterom, nadeel is op de 1 moet je hout gooien en bij de ander moet je regelmatig voeren en soms een dood visje er uit halen.

Ieder zo zijn voorkeur denk ik? Persoonlijk weet ik nog dat ik er als ukkie achter kwam dat we deze screensaver konden hebben op onze Windows XP (geloof ik?) PC.
 

Sindsdien ben ik fan van digitale aquariums, maar dat kan nostalgische redenen hebben. 🙃 En Peter, als je een nieuw pauzebeeld wilt of wat variatie op de werkdag/thuisdag, ikzelf zet dit soort video's vaak aan. Reizen is wat lastig nu, maar op deze manier krijg je toch een beetje het gevoel dat je ergens anders bent. Er zijn een hoop beelden van treinritten door verschillende landen heen! 


Ha ha, hij doet het weer inderdaad, @Sanne_M . Toch makkelijker dan m'n dvd van '’aquarium'’ opsnorren en opstarten. Als je tussen 2 programma's minder dan 30 minuten hebt is dit heerlijk i.c.m. forummen op de laptop!

De app '’haardvuur'’ wordt door mijn moeder momenteel veel gebruikt. Die zet ze aan als haar vriendinnen op de borrel komen en dan een mooi CD=tje erbij. Meestal licht klassiek.


Gelukkig! 😄 Wat gaaf dat je die op DVD hebt! Nooit geweten dat dat een mogelijkheid was. Je moeder klinkt als een vrouw die weet hoe ze moet borrelen in stijl. 🍷 Die ga ik onthouden voor mijn toekomstige borrelavonden.