Skip to main content

Ondanks kpn alles heeft ge-update voor onze ontvanger is de tv app er niets mee opgeschoten.Als ik de app op de tv gebruik en  wil veranderen van zender,gaat van alles mis,lopen er zeker 8a9 zenders scrollen en komt er niet meer uit.Wat ik moet doen,is terug gaan naar het menu,in de hoop dat ik de app ineen keer opnieuw kan opstarten ,zo niet tv uit en opnieuw beginnen.Niet zeggen oude tv ,want die is van maart nieuw.

 

Hoi Herman, welkom terug. Wat bedoel je precies? Je hebt het over de tv ontvanger en over de app. Dat zijn twee verschillende dingen, dus het is me niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is. Kun je iets meer toelichting geven wat je doet, en wat er mis gaat?


Hallo,Nee je hebt het niet goed gelezen.Alles is dus ge-update,klopt.Dan heb ik het over de tv app,die werkt niet goed.twee verschillende dingen beschreven.De app die loopt regelmatig vast,dus dat bedoel ik,over gaan naar een andere zender,blijft hij scrollen,en moet ik geheel terug naar menu.


Dank je, @Herman-1953.  Dit gebeurt als je via de gids naar een andere zender scrollt om die te willen gaan kijken. Hij blijft dan doorgaan met scrollen en stopt niet meer? Of loopt hij vast en beweegt de gids helemaal niet meer? Je gaat dan terug naar het menu, en dan weer naar de gids en dan kun je wel naar de zender om hem te gaan bekijken.

 

Op welk apparaat heb je dit, een telefoon, een tablet, een computer of een smart tv? En wat is het merk van je apparaat?