Skip to main content

Hoi allemaal.

Als ik de app's France 24 of Wikipedia opzet, kan ik niet terug naar gewoon TV kijken; Bij France 24 krijg ik een zwart scherm en bij Wikipedia blijft de zoekbalk staan.

Het enige wat rest is de stekker van de Arris VIP 5202 uit het stopcontact te halen en na een paar seconden weer op de stroom aan te sluiten. (ik wacht ongeveer 20 seconden voordat ik de Arris weer aansluit).

 

Hebben nog meer members hier last van? maar belangrijker nog: hoe los ik dit op?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Hier geprobeerd en inderdaad het zelfde probleem. Stoort mij verder niet omdat ik er nooit gebruik van maakt.


@Meneertje van der Meertje 

Bedankt voor je reactie;

Ik weet nu dat ik niet de enige ben.


Hoi @D-box, dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling. Je hoeft niet te moeten resetten. Lijkt mij goed om de ontvanger eens een reset te geven. Zo wordt deze van een frisse start voorzien, inclusief apps. Speelt het daarna nog steeds? 


@Bart_Z 

Je bent geweldig!

Probleem is opgelost dankzij jouw tip!

@Meneertje van der Meertje 

Ook dus een oplossing voor jou.

Ik heb het gewoon via het Tv-scherm gedaan.

 

Groetjes,

D-box


@Bart_Z 

Mijn laatste reactie was te voorbarig,

Bij Wikipedia is het probleem opgelost

Maar bij France 24 helaas nog niet.

Groetjes

D-box


France 24 laat de app nog steeds vastlopen? Heb je ook een screenshot van wat er precies gebeurt? 


Hoi @Bart_Z 

Een screenshot heeft geen zin, als ik wil overschakelen van die app naar TV krijg ik een zwart beeld, het geluid van France 24 blijft doorgaan; mijn Arris reageert dan nergens meer op.

Het enige wat ik dan kan doen is de Arris van de stroom afhalen.

Groetjes

D-box


Hier ook getest, ervaar precies hetzelfde. Ik ga het doorgeven aan de ontwikkelaars van tv. Hopelijk kan het snel opgelost worden. 


@Bart_Z

Bedankt man!

Het is voor mij niet zo belangrijk want ik trek m in HD binnen via de Hotbird op 13Oost; maar voor onze klanten is het wel belangrijk, die hebben meestal geen satelliet-ontvangst.

Als oud PTT/KPNer wil ik gewoon dat alles goed werkt van de KPN.

 

Bedankt dat je er tijd insteekt!

Groetjes,

D-box


Heel erg bedankt voor het doorgeven. Zijn wij heel blij mee. Hopelijk kan het snel opgelsot worden. Hierover kan ik niets beloven, maar ontwikkelaars zijn op de hoogte. 

Als er weer iets horen wij het wel. Goed weekend vast. 


Ik heb overigens nog even weer getest omdat problemeen niet direct gereproduceert kon worden. Bij mij werkt France 24 nu ook na een frisse start. Hopelijk bij jou ook nog nog een?


Jij ook een fijn weekend!