Skip to main content

Kan  er ook geen app komen voor videoland en dinsy plus ik  vind van Netflix fijn dat er een app is. maar mis die twee app erg op mijn tv heb geen smart tv ook op beiden lid  dus dus als het kan heel graag 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid topic

Netflix via de itv decoder vind ik erg slecht. Ik kijk het altijd via mijn appletv. Daar zit ook videoland en Disney+ op. 

Goedkopere optie is de chromecast. Werkt ook perfect 


Vroeg aan kpn om apps knop  net als bij netfix gromcast is ook steeds met storing dus u  antwoord voeg niets toe. 

Dus kpn kun u ook de andere  aps knopen toe voegen in u system 


Deze vraag is al meerdere malen voorbij gekomen. KPN kan dat niet alleen zomaar doen. De andere partijen, Videoland en Disney, moeten hier ook voor een heel groot deel voor zorgen. En deze partijen hebben daar (nog) niet zo'n haast mee.


Videoland zal niet gebeuren. Die zijn als extra pakket beschikbaar.


Ach het spijt mij zeer, dat mijn goed bedoelde reactie niets toevoegd. Zoals bekend komen beide aps vooralsnog niet in de decoder. 


Oké dan u meneertje en de anderen fijne avond


Hey @Wilf, welkom op het KPN forum. Hier helpt de community je graag 🙂 Leuk dat je met ons meedenkt, en je wensen kenbaar maakt. Een Disney+ en Videoland app via de tv-ontvanger. Daar zitten meerdere gebruikers wel op te wachten. Maar zoals Nick83 al uitlegt, dat gaat niet zo makkelijk. It takes two to tango, daar hebben we de ondersteuning van Videoland en Disney bij nodig. En dat zit er voorlopig nog niet in, helaas.

Goede tip van Meneertje van der Meertje, bij gebruik van een Chromecast kun je alle films, series en andere content casten naar je tv. Hoef je geen nieuwe tv voor aan te schaffen :) 


Jamer ik hoop dat dat snel gebeurd dat ze er bij komen we wachten het af


Ik ook, maar reken er niet op dat het binnen een korte periode geïmplementeerd wordt. Het is afwachten. Als we akkoord hebben, laten we het jullie uiteraard op het forum weten :)


Toppie 


Disney zal er eerder zijn als app. Videoland zie ik nog niet gebeuren, KPN en RTL zullen daar een goede deal voor hebben als extra pakket. Of wel in goed Nederlands Never change a winning team.


Disney zal er eerder zijn als app. Videoland zie ik nog niet gebeuren, KPN en RTL zullen daar een goede deal voor hebben als extra pakket. Of wel in goed Nederlands Never change a winning team.

Dat is een speculatie. Wij kunnen zowel het pakket als app simultaan aanbieden. Dat zit elkaar niet in de weg. Ook hier moeten twee partijen de dans aangaan… 


Klopt dat is een speculatie. De app aanbieden maakt in mijn ogen het pakket overbodig. Daarom zie ik de Disney app eerder verschijnen. Zeg nooit, nooit toch als beide partijen Videoland als app willen is deze allang in ontwikkeling of was deze er tegelijk met Netflix. Voor mij een reden om te stellen dat de noodzaak er nog niet is.


 Zeg nooit, nooit toch als beiden partijen Videoland als app willen is deze allang in ontwikkeling

Je slaat de spijker op z'n kop. Als twee partijen het willen...


Reageer