Skip to main content
Beantwoord

Apparaat destijds weggegooid, nu verzoek tot retourneren

• April 12, 2023
  • 5 reacties
  • 179 keer bekeken

Ik moet een TV ontvanger retour sturen maar heb deze ruim 7 jaar geleden weggegooid omdat die defect was.

Beste antwoord door Timcam

Dit is inmiddels telefonisch afgehandeld. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 12, 2023

Heb je geen vervangend toestel gekregen dan? Of ben je zeven jaar geleden gestopt met tv-kijken?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 12, 2023

Ik had bijna 10 jaar geleden 3 TV ontvangers, maar na het vertrek van de kinderen uit huis heb ik er nog maar twee in gebruik, deze zijn onlangs vervangen. Een van drie oude apparatenis ongeveer zeven jaar geleden stuk gegaan waarna ik er dus nog maar twee in gebruik kan hebben.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • April 15, 2023

Hi Timcam, welkom op het forum. 

Dit kan gebeuren. Is het inmiddels gelukt om dit door te geven? Eventueel telefonisch via het gratis nummer 0800 0402? Dan kunnen we dit afmelden in ons systeem. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 15, 2023

Zonde van de huur kosten. Je betaalt € 5 per maand per extra tv ontvanger huur. Als je hem weggooit, i.p.v. uit je abonnement haalt en retourneert, blijf je die kosten ( toch € 60 per jaar) betalen.

Je zal dus naast de basis ontvanger nog 2 extra ontvangers op de factuur hebben. Maar je hebt/gebruikt er maar 1 extra….

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • April 15, 2023

Dit is inmiddels telefonisch afgehandeld.