Skip to main content

Twee dagen geleden zag ik apparaten beheer ergens maar weet niet meer waar. Kan iemand mij helpen daarbij?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hi @CollinvN, welkom op het Forum!

Dit kan je inderdaad vinden in de iTV app via profiel > instellingen > apparaatbeheer. Laat je even weten of je het hiermee gevonden hebt?


Goedemorgen Susan. Dank je wel! Ik heb het gevonden. Was me wezenloos aan het zoeken in de verkeerde kpn app. 
gr

Collin


Fijn om te horen Collin! :wink::smile:


Zou ik je een andere vraag mogen stellen Susan? Mijn tv en internet abonnement wordt soort van verlengd. Heel verhaal maar komt er op neer dat ik nu geen wijzigingen kan aanbrengen zoals Ziggo sport aanschaffen. Nu wil ik heel graag twee wedstrijden kijken vanavond. Is er een andere oplossing te bedenken zoiets als de wedstrijden kopen met een korting? Graag hoor ik van je. 


@CollinvN, dat mag zeker! Echter is het nu alweer te laat (voor die 2 wedstrijden in ieder geval). Wanneer gaat de wijziging van je abonnement in? Bij een openstaande wijziging kan je namelijk geen nieuwe wijzigingen doen, dat klopt. Je kan ook een losse wedstrijd kopen, meer informatie vind je hier!


Tja. Hier ben ik minder blij mee omdat het gisteren was. Ondertussen kan ik vanaf vandaag het Ziggo abonnement aanschaffen.

Gr collin


Fijn dat het inmiddels wel weer kan! :smile:


Reageer