Skip to main content

Goedendag,

Ik heb een verzoek gekregen om mijn modum en tv ontvanger terug te sturen binnen een week, vanwege vakantie gaat mij dat niet lukken .

ik krijg op geen enkele manier via mail of chat contant met jullie, dat vind ik een hele slechte zaak. Graag ontvang ik een mail adres waarmee ik kan communiceren vanuit mijn vakantie adres 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Retouren modum en tv ontvanger 

Mail adres en chat zijn er niet . U kunt het beste de klantenservice hiervoor bellen op nr. 0800-0402.( gratis)  Vanuit het buitenland via +31612001200 ( niet gratis).


Ik zit in aan de andere kant van de wereld, graag een mail adres anders via deze kant mij over 2 weken graag contacten. Deze manier van jullie klantenservice bevalt mij niet 


Hoi @Retouren modum en tv ontvanger. Welkom op het KPN Forum! Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en eventueel het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik een notitie achterlaten in jouw dossier dat je jouw apparaten pas na jouw vakantie retour stuurt. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten?


Hoi @Retouren modum en tv ontvanger. Welkom op het KPN Forum! Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en eventueel het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik een notitie achterlaten in jouw dossier dat je jouw apparaten pas na jouw vakantie retour stuurt. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten?

 

@Retouren modum en tv ontvanger  Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg al hebt doorgegeven. Als je mijn hulp toch nog kan gebruiken, dan hoor ik dat graag!