Skip to main content

Beste kpn.

2 weken geleden is er een monteur langs geweest om glasvezel aan te sluiten. Hij heeft direct de oude tv kastjes meegenomen.

Ondanks dat krijg ik een herinnering dat ik de tv kastjes moet opsturen.

Wat kan ik hier mee?

Mvg

Beste kpn.

2 weken geleden is er een monteur langs geweest om glasvezel aan te sluiten. Hij heeft direct de oude tv kastjes meegenomen.

Ondanks dat krijg ik een herinnering dat ik de tv kastjes moet opsturen.

Wat kan ik hier mee?

Mvg

 

Mocht je het nog niet gedaan hebben, vul dan zoveel mogelijk je gegevens in je account van dit forum.

Een moderator (medewerker KPN) kan het dan voor je nakijken.

 

P.S.

Alleen de moderator kan jouw gegevens zien. 

En zoals je ziet, op een forum helpen klanten elkaar. Een moderator kijkt wel mee en helpt ook. 


Hallo Joop.

Bedankt voor je info.

Ik ga de rest van mijn gegevens ook invullen.

Groetjes, van ook een tevreden klant.


Hi @R.O, moderator hier :raising_hand_tone2::blush:

Zou je je adresgegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even wat hierover bij ons in de systemen staat en neem ik even contact op met de logistieke afdeling, mocht dat nodig zijn :slight_smile:


Ik heb alle gegevens aangevuld.

Ik hoor graag van u.

Mvg,


Bedankt @R.O!

In de notitie die de monteur achter heeft gelaten, staat duidelijk dat hij je oude ontvangers mee heeft genomen. Ik zal de logistieke afdeling even aanschieten met de vraag of ze kunnen bevestigen dat je deze en eventueel volgende herinneringen gewoon mag negeren! (ze worden automatisch aangemaakt, dat proces is niet stop te zeten :wink: )  Verwacht begin volgende week een reactie van ze!


Hallo @Maja_ 

Bedankt voor uw reactie. Dit geeft mij in ieder geval rust dat het goed is gegaan. Geeft u of een collega, hier in het forum, mij een bericht wanneer het zeker is dat ik de mails mag negeren?

Mvg,

 


Inmiddels al wijzer @R.O :blush:

Dit zijn standaard mailtjes die je ontvangt als het ‘normale’ proces niet is gevolg, waardoor jouw pakketje niet per post via ons retourcentrum retour is gemeld. We hebben de notitie van de monteur duidelijk in de systemen staan dus het bewijs dat je de apparatuur echt mee hebt gegeven is er. Lekker negeren dus verder!


Ok. Bedankt voor de moeite.

Fijne avond.