Skip to main content

Wegens beëindiging abonnement heb ik op 21-04-2023 de apparatuur retour gestuurd in 2 dozen. Van beide zendingen heb ik een bewijs. Ik krijg echter mailtje dat één zending is ontvangen, maar de andere doos niet. Hoe nu verder?

Hallo @Archie47 ,

Gewoon negeren. Er is regelmatig een achterstand in de verwerking van de retourzendingen. Waarschijnlijk hoor je er niets meer van. Sowieso krijg je geen bevestiging van ontvangst. 
 

Bewaar voor de zekerheid wel jouw verzendbewijsjes. 


Hallo @Archie47 ,

Gewoon negeren. Er is regelmatig een achterstand in de verwerking van de retourzendingen. Waarschijnlijk hoor je er niets meer van. Sowieso krijg je geen bevestiging van ontvangst. 
 

Bewaar voor de zekerheid wel jouw verzendbewijsjes. 

Soms wordt er wel per e-mail een bevestiging van de ontvangst van een retourzending verstuurd, zo heb ik zelf ervaren.


Maar een achterstand van bijna 6 maanden is dat normaal.

Maar wel je klant bestoken met mailtjes dat ze in gebreke zijn ??

 

Renso


Hi Renso, 6 maanden is inderdaad wel erg lang. Maar bestoken zou ik het niet noemen, het is een herinnering die uiteraard netjes op wordt gelost wanneer onterecht. 


Ik heb ook mijn apparatuur verzonden, en krijg hiervan geen bevestiging.

Enige tijd geleden hierover gebeld, zou geregeld worden, maar nu 4 weken later wederom niets gehoord,of gezien. 

Facturen zijn ze wel sneller mee!


Ik heb ook mijn apparatuur verzonden, en krijg hiervan geen bevestiging.

Enige tijd geleden hierover gebeld, zou geregeld worden, maar nu 4 weken later wederom niets gehoord,of gezien. 

Facturen zijn ze wel sneller mee!

Hallo @Birdy1959 gewoon je verzendbewijs heel goed en heel lang bewaren.