Skip to main content

Onlangs werden voor mij in een bestelling twee 4K modems genoteerd terwijl ik er maar een nodig had.

Ik heb het retouradres gebruikt voor de retourzending, maar aangezien ik geen retourformulier in de geleverde spullen gevonden had dat ook niet ingesloten. Ik verzond een (eigen) doos met een oud tv modem, een nieuwe 4K modem en afstandbediening met buiten op de adressering ook direct de info over ons als afzender zodat het pakket aan ons verbonden kon worden, Voor de zekerheid heb ik er een foto van gemaakt en het verzendbewijs bewaard,

Nu, drie weken later, krijg ik een brief met een retourlabel. Te laat. Het pakket is weg.

Ik heb nog geen bevestiging gekregen. In de helpteksten van de chatbot werd ik over onze situatie niet wijzer. Hoe kan ik nu volgens of dit goedkomt? Met wie kan ik contact opnemen om dit door te spreken, of is dit bericht genoeg? 

dank je wel vast

 

“jullie”

@waalzicht op een forum helpen vooral klanten elkaar.

En ik werk niet bij KPN.

Zonder retourdoos en retourlabel is niet slim om het dan retour te sturen.

Het kan dan in een grote bak terecht komen waar vele retouren inzitten.

 

Vul je gegevens, als je dat nog niet gedaan hebt, van dit forum in je profiel zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderater (medewerker KPN) het voor je nakijken en erop terugkomen. 


Ze zien aan de serienummers bij welk abonnement de apparatuur hoort. 

Je kunt op PostNL ook zien wanneer het pakket ontvangen is.


Naar welk adres heb je het retour gestuurd?

Je kan eventueel morgen vanaf 8 uur gratis bellen met 0800-0402

Of wacht op een moderater, vul in dat geval je profiel compleet in (zie mijn eerdere reactie.😉


Ze zien aan de serienummers bij welk abonnement de apparatuur hoort. 

Je kunt op PostNL ook zien wanneer het pakket ontvangen is.

Dank je wel, volgens mij heb ik dat goed ingevuld, dat geeft goede verwachtingen. 


Gebeld: Het is opgelost. :)