Skip to main content
Vraag

apparatuur retour sturen

  • January 21, 2021
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Hallo.

Ik heb onlangs ons abonnement omgezet naar 4k.

Ik heb keurig twee nieuwe boxjes gekregen en de oudere versies retour gedaan op 11-1-2021.

Verzendbewijs aanwezig. Nu krijg ik het verzoek om de apparaten retour te sturen ,3 weken later. 

Wat gaat hier fout.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 21, 2021

Goedemorgen @Waarom zo omslachtig,

Vul, als je dat nog niet gedaan hebt, je forumprofiel in zodat de KPN moderators je verder kunnen helpen. 
Je hebt de verzendbewijzen, waarschijnlijk is er een achterstand bij KPN met retourverwerking en is het langs elkaar heen gegaan. 


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 21, 2021

Hoi @Waarom zo omslachtig 

Heb je het naar Antwoordnummer 10119 2400VB Alphen aan den Rijn gestuurd?
En heb je wel de afzender er op gezet?
Je hebt de trackandtracecode zeg je?
Zo ja dan is alles ok.

En zet, zoals @Anneke-Anna al vraagt je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.