Skip to main content

Beste. 

 

Ik heb enige tijd de zelfde apparatuur. Jaartje of 5.

Nu zijn de afstandbediening versleten. Deze zou ik graag vervangen willen hebben. 

Onze.ontvanger moet voortaan 5 keer per week resetten. Dan geen gelyid dan geluid maar geen beeld dan laad hij netflix niet enzo. 

 

Hoe kan ik mijn apparatuur laten omruilen???

 

Alvast bedabkr

Goedemiddag @Tom33, welkom! Als het om de ontvangers gaat, dan kan een moderator van KPN je aan nieuwe helpen.

Voor de afstandsbediening:

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen voor jouw KPN-ontvanger via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

  • Log daarvoor in op MijnKPN.
  • Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt?

Laat u het me ook weten of het met de ontvanger of ontvangers is gelukt?

Ik lees nu dat Netflix het niet doet, omruilen via deze tool zal niet lukken denk ik omdat de Motorola geen Netflix heeft naar mijn weten.


@fame29 

Ik snap niet wat u bedoeld met de tv onvanger. 

Vorig jaar heb een nieuwe modem gekregen. 

Van de modem gaat hij naar tv kastje en dan via de HDMI naar de tv. 

Het kastje van KPN is loopt niet lekker meer. Verder kijk je Netflix via de kpn applicatie.

 

Storingen zijn. 

You-tube en netflix functioneren niet 

Vast lopen 

Wel geluid geen beeld 

Wel beeld maar geen geluid

Geen zenders beschikbaar 

Opgeblazen geluid

Slecht beeld 

 

Oplossing is kastje aan en uitzetten. Soms wel 3 x tot hij hij werkt. 


De tv ontvanger is het meestal zwarte kastje waar u tv op kunt kijken. Welk type heeft u? Arcadyan of Arris? Kunt u voorop vinden. En als het het 4K kastje is dan onderop. En heeft u de ontvanger al eens een harde reset gegeven?

Dit zou kunnen helpen met het probleem van de ontvanger. Laat u me dat nog even weten?


Reageer