Skip to main content

Hallo KPN,

 

Is er al enig zicht op het blokkeren van apps op de tv decoders? 

 

Groet, 

Henk 

Hallo @Steenwijkh over welk merk en type tv-decoder van KPN hebben we het?

 


Hi @Steenwijkh! Wat bedoel je precies met blokkeren? Het helemaal verwijderen van de apps op onze tv-ontvanger?


Ik denk dat het niet gaat gebeuren apps blokkeren op decoder van kpn😉


Ik denk dat Henk bedoelt wanneer de apps niet meer geblokkeerd worden oftewel beschikbaar komen, zoals bijv. Viaplay ? Nee, daar is geen zicht op 😉


Ik vermoed dat @Steenwijkh de YouTube app wil verwijderen van de decoder die bij de kinderen op de slaapkamer staat. Op zodanige wijze dat de kinderen hem zelf niet meer terug kunnen zetten uiteraard 🥱

En ik denk dat die mogelijkheid er niet gaat komen op korte termijn. Zoiets mogelijk maken heeft volgens mij geen enkele prioriteit bij KPN. 


Ik heb voor nu het juiste antwoord gemarkeerd. Ook gezien er geen reactie meer is van @Steenwijkh.


Beste KPN,

Graag wil ik dit topic toch wat hoger op de prioriteitenagenda krijgen. Aangezien dit een hoog irritatie punt is bij veel klanten!!

Ik zie tot een jaar terug meerdere verzoeken om iets hier aan gedaan te krijgen. 

Ook binnen ons gezin zijn er jonge kinderen, die als ze even kans krijgen de hele dag naar inhoudloos content en/of dat achterlijke gekrijs/hersenloze gedachte spinsels van de gemiddelde YouTuber (Jamila, dutchtuber, Alex klein, Dennis, om er maar een paar te noemen)  zitten kijken. 

Ik kan ze helaas niet per kanaal blokkeren dus graag meer actie vanuit jullie kant voor jullie klanten. Van de tv af die handel!!


Beste KPN,

Graag wil ik dit topic toch wat hoger op de prioriteitenagenda krijgen. Aangezien dit een hoog irritatie punt is bij veel klanten!!

Ik zie tot een jaar terug meerdere verzoeken om iets hier aan gedaan te krijgen. 

Ook binnen ons gezin zijn er jonge kinderen, die als ze even kans krijgen de hele dag naar inhoudloos content en/of dat achterlijke gekrijs/hersenloze gedachte spinsels van de gemiddelde YouTuber (Jamila, dutchtuber, Alex klein, Dennis, om er maar een paar te noemen)  zitten kijken. 

Ik kan ze helaas niet per kanaal blokkeren dus graag meer actie vanuit jullie kant voor jullie klanten. Van de tv af die handel!!

Of gewoon het gesprek aan gaan met je kinderen…..😈


Indien kinderslot (pincode) ingeschakeld is YouTube en/of Videoland te blokkeren. Dit gaat per ontvanger. 

 


Indien kinderslot (pincode) ingeschakeld is YouTube en/of Videoland te blokkeren. Dit gaat per ontvanger. 

 

Dank voor je reactie Peter,

Dit staat nu inderdaad aan. 

Inmiddels kan je ook kanalen blokkeren voor kinderen op YouTube zelf, kwam ik gisteren achter. 
Heb dus een flink aantal kanalen geblokkeerd. Heel erg fijn dat deze feature door Google is toegevoegd.

Met vriendelijke groet,

Robert


Hallo allemaal,

Allereerst dank voor alle reacties. Ik blijf me verbazen over hoe open en toegankelijk het forum is geworden in de loop der jaren en hoe meedenkend jullie allemaal zijn.

Ondertussen hebben beide kinderen een smart tv gekocht en hebben we afgelopen week hun ontvangers retour gestuurd. Nu met Google tv en de koppeling met hun accounts op google family link kan ik veel gerichter toegang verlenen of ontzeggen tot bepaalde apps en resources.

 

Mijn probleem is effectief dan ook opgelost.

 

Met vriendelijke groet,

Henk Steenwijk