Skip to main content

Sinds de nieuwe videoland er is heb ik alleen maar problemen. Of hij loopt vast of het gaat ontzettend traag. Sindskort zou ik ook npo start kunnen kijken, maar dat is nog beroerder dan videoland. Netflix is de enige waar ik probleemloos naar kan kijken. Kan het zijn de de tv ontvangers aan vervanging toe zijn? Nieuwe moderne apps met een kastje wat al een aantal jaar oud is, is misschien geen goede combinatie. Zou het kunnen?

Hi @Sademi! Zuur dat de apps zo tegenwerken. 😕 Je bent niet de enige. In ons XITE en NPO app topic hebben we hier een update over gegeven, en deze werken we weer bij wanneer we meer weten. Dat die dus niet lekker werkt is bekend. Ook voor de Videoland app is er nog wat werk aan de winkel. 

Voor jou niet prettig, maar er is dus nog geen termijn voor de oplossing van beide apps. Wel kun je er ‘omheen’ werken. 

Voor Videoland:
Als de performance bij jou niet optimaal is via de HD-box dan is het alternatief; bekijk Videoland (tijdelijk) via een ander device. Dit kan zijn een andere TV-box (niet HD), mobiel device, tablet of SmartTV.

Ga naar videoland.com/nl/videoland-update voor hulp bij kijken op een ander device.

Voor NPO:

probeer het eens via Menu > Apps > NPO Start.w

In het algemeen kun je de tv-ontvanger ook een reset geven. Je weet het niet, wellicht helpt dit ook bij jou. 🙂 Zo niet, probeer dan bovenstaande tips en wacht de update af. Excuses voor het ongemak, en fijne feestdagen gewenst! 🎄


Zeker zuur!

Ik kan natuurlijk op een laptop of tablet gaan kijken, maar daar heb ik geen zin in!

Ik reset ELKE DAG mijn kastje, want anders doet hij helemaal niks met de apps.

Dat dit niet opgelost kan worden per direct kan ik ook begrip voor hebben, het is balen, maar is niet anders.

Wat ik dan wel verwacht is dat de kosten omlaag gaan. Ik betaal 104 euro! Per maand incl de extra diensten. Dus een tegemoet koming is zeker op zijn plaats! En voor meerdere mensen met mij dus blijkbaar.

Ik zie het wel verschijnen, vriendelijke groet


Goed dat je dit allemaal al geprobeerd hebt. Dan is het wachten op onze technische mensen en de NPO/Videoland die de app kunnen verbeteren. Ik kan hier geen vergoeding voor bieden, je betaalt immers via ons niet voor de NPO app en Videoland is op andere manieren nog wel te bekijken, al snap ik dat je het liever via de tv-ontvanger doet. Hopelijk zijn de apps snel verbeterd en voor nu nog fijne feestdagen gewenst! 🎄


Klopt helemaal, misschien een optie om de kastjes om te ruilen. Vernieuwde snelle kastjes die de moderne apps aankunnen. Ik betaal immers voor kpn ontvanger. Dus waar kan ik de nieuwste ontvangers regelen? Misschien dat dit helpt, je kan nooit weten!


In een andere topic heb ik mijn beklag gedaan, ik heb de link gekregen om hier even te kijken.

Klacht gaat uiteraard over Videoland en NPO 

Mij wordt nu voorgesteld om de app te gebruiken op smart tv. Werkt niet, ik moet nog constant kastje resetten. Niet noemaal.

Ik ben via de zender gaan kijken, want kpn heeft mij tis gegeven.

Maar nu is er nog een oplossing om het te streamen van laptop naar tv! 

Prima oplossing zou je denken, maar dit is te belachelijk voor woorden natuurlijk.

Ik betaal 104 euro per maand, ik wil dan ook het gemak hebben dat ik op mijn bank of in bed kan liggen met mijn afstandsbediening!

 

Ik vraag om een nieuw kastje die de moderne apps aankunnen of een compensatie. Maar het enige wat je overal krijgt te horen, sorry mevrouw, vervelend, u bent niet verplicht videoland te nemen he? Pff 

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic


@Sademi Dit probleem speelt ook op de nieuwere ontvangers, dus die omruilen is helaas geen optie. Het is echt afwachten tot de apps verbeterd zijn. 🙂


Kansloos dus. Dan begrijp ik werkelijk niet waarom dit aangeboden wordt! 


En het is de laatste dagen helemaal hopeloos! Elke keer als ik iets gekeken heb en wil wat anders gaan kijken loopt hij vast of valt zelfs uit! Jammer dat KPN alleen maar sorry vervelend zegt! Ja met een laptop of tablet kijken, maar aan zo'n oplossing heb je niks natuurlijk. Ik wil op tv kijken en daar betaal ik voor. Via de box is het hopeloos en via app ook!

 

Admin: samengevoegd met eigen topic