Skip to main content

Goedemiddag, ik heb al geruime tijd dat de apps op KPN tv steeds vast lopen. Met Netflix kom ik niet verder dan het beginscherm met de accounts, de afstandsbediening reageert dan alleen nog maar op het uitzetten van de tv en het kastje. Met Videoland lukt iets kijken nog net (ook niet altijd omdat ie het programma dan helemaal niet laadt) maar als ik wil pauzeren, terugspoelen of wil wisselen van programma dan is kastje en tv uitzetten enige optie. Ik heb dit trouwens ook als ik de tv op radiozender heb staan en ik wil terug naar tv, ook dan moet ik de tv en kastje eerst uitzetten. Ik heb resetten en software opnieuw installeren al meerdere keren geprobeerd… Wellicht moet ik een nieuw kastje? Deze heb ik sinds 2014… Het is de HMB2260. 

Zie hier, meestal helpt resetten.


Bedankt voor uw reactie. Herstarten werkte niet, de stroom eraf ook niet, software opnieuw installeren ook niet. Nu terug gezet naar fabrieksinstellingen en vooralsnog werkt Videoland, maar ik juich nog niet te vroeg. Ook omdat ik nu de ondertiteling niet kan lezen…🙄🙄🙄Die komt maar half in beeld. 


Bedankt voor uw reactie. Herstarten werkte niet, de stroom eraf ook niet, software opnieuw installeren ook niet. Nu terug gezet naar fabrieksinstellingen en vooralsnog werkt Videoland, maar ik juich nog niet te vroeg. Ook omdat ik nu de ondertiteling niet kan lezen…🙄🙄🙄Die komt maar half in beeld. 

 

@Melien1985 hoelang heb je de spanning (in de volksmond stroom) eraf gehaald.

Beste is minimaal 2 minuten.

Werkt de rest wel goed?

 

Vul ook je gegevens in je account van dit forum in, dan kan een moderator voor je kijken.

(alleen de moderator (medewerker KPN) kan jouw gegevens zien.)


Ja, echt alles geprobeerd. De apps werken nog steeds niet (goed). Gister bijna het kastje door het raam geflikkerd. 😂


Ondertiteling half bij Videoland…?

Er wordt juist gemeld dat dat bij Netflix gebeurd.


Het ondertiteling probleem heb ik opgelost. Door de reset was die instelling eruit. Netflix kom ik überhaupt niet in. 


Hallo @Melien1985 ,

Zelf merk ik op het forum dat de HMB2260 ontvangers een beetje ´op´ beginnen te raken.

Ik zou 0800-0402 bellen en vragen of ze een logistiek verzoek kunnen indienen voor een Arris VIP2952.

Die werken over het algemeen wat beter.


Dankje ga ik doen!! 


Hoi @Melien1985, heb je ondertussen al contact gehad? In ieder geval mocht ik nog iets kunnen betekenen, hoor ik graag van je. Want ik lees dat je al veel geprobeerd hebt, maar helaas nog zonder succes.Â