Skip to main content
Beantwoord

Apps op de Smart TV doen het niet.

• January 30, 2020
  • 6 reacties
  • 602 keer bekeken

Krijg geen verbinding met de app`s op mijn smart tv.

Krijg dan de melding dat er geen aansluiting is met de ethernetkabel maar die is er wel.

Van alles geprobeert, resetten etc.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Jan, welkom hier. 

Dit is inderdaad vreemd. Werkt internet zeker weten op je Smart TV? Hoe controleer je dit? Zo ja, dan zou ik dat geval contact opnemen met Samsung zelf als je de tv al hebt gereset. 

Edit: wat gebeurt er overigens als je een app opent. Helemaal niets? Of krijg je wel een foutmelding te zien?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 30, 2020

Welkom @Jan R55 

Welke merk TV heb je,

Meestal vind je dan op internet hulp zie bv https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00127011

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 30, 2020

Samsug smart tv.

Thnx. Zal gaan zoeken.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 1, 2020

Hi Jan, welkom hier. 

Dit is inderdaad vreemd. Werkt internet zeker weten op je Smart TV? Hoe controleer je dit? Zo ja, dan zou ik dat geval contact opnemen met Samsung zelf als je de tv al hebt gereset. 

Edit: wat gebeurt er overigens als je een app opent. Helemaal niets? Of krijg je wel een foutmelding te zien?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 19, 2020

Ja. Ik heb internet. Blijkt dat mijn tv de router niet kan vinden. Krijg nu een splitter van Kpn.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 20, 2020

Duidelijk. Bedoel je switch zodat je de verbinding kunt splitten en zo de televisie met een kabel aan kunt sluiten? Met onze switch moet dit inderdaad geen probleem zijn. 

Ik heb ook hetzelfde probleem met jou.