Skip to main content

Netflix e.d. reageert ook niet altijd goed. 
Moet dagelijks de tv ontvanger herstarten na of tijdens gebruik van Videoland en/of Netflix. 
 

Dit probleem speelt al enige tijd en het geduld raakt op. Grof geld betalen, maar tv kijken is tegenwoordig 1 grote ergernis. 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@TDBerends Welkom op het forum. 

Er lijkt een oorzaak gevonden te zijn voor wat algemenere problemen met de app omgeving van de tv-ontvangers, echter is nog niet aangegeven of de specifieke problemen met Videoland daar ook onder vallen.

Voor de algemene problemen met de app omgeving wordt verwacht dat er vanaf 8 maart een nieuwe software versie uitgerold gaat worden.

Ik hoop van harte dat alle Videoland problemen daarmee ook verleden tijd zullen zijn!

Tijdens de Olympische spelen worden er geen grote software updates gedaan, hier moeten we dus nog even op wachten.

Tot die tijd kunnen we alleen de algemene tip geven om de ontvanger af en toe even stroomloos te maken, dat lost bij veel mensen de problemen tijdelijk op. 


Beste Rutger,

Ook met YouTube ontstaan er problemen. 
Ik ga er vanuit dat het na 8 maart opgelost is, anders weet ik niet of ik nog langer klant blijf bij KPN. De tv ontvanger steeds herstarten lijkt me niet de bedoeling. 


Beste Rutger,

Ook met YouTube ontstaan er problemen. 
Ik ga er vanuit dat het na 8 maart opgelost is, anders weet ik niet of ik nog langer klant blijf bij KPN. De tv ontvanger steeds herstarten lijkt me niet de bedoeling. 

Same here; probleem is al maanden gaande, wel steeds hoger tarief, oude hardware (nieuwe klanten krijgen mooiere spulletjes én tijdlang gratis F1!) terwijl de ‘oude’ klanten met oude spullen aan het lijntje gehouden worden


Beste Rutger,

Ook met YouTube ontstaan er problemen. 
Ik ga er vanuit dat het na 8 maart opgelost is, anders weet ik niet of ik nog langer klant blijf bij KPN. De tv ontvanger steeds herstarten lijkt me niet de bedoeling. 

Same here; probleem is al maanden gaande, wel steeds hoger tarief, oude hardware (nieuwe klanten krijgen mooiere spulletjes én tijdlang gratis F1!) terwijl de ‘oude’ klanten met oude spullen aan het lijntje gehouden worden

Nou inderdaad! Bestaande klanten mogen best eens wat serieuzer genomen worden! 


Beste Rutger,

Ook met YouTube ontstaan er problemen. 
Ik ga er vanuit dat het na 8 maart opgelost is, anders weet ik niet of ik nog langer klant blijf bij KPN. De tv ontvanger steeds herstarten lijkt me niet de bedoeling. 

Same here; probleem is al maanden gaande, wel steeds hoger tarief, oude hardware (nieuwe klanten krijgen mooiere spulletjes én tijdlang gratis F1!) terwijl de ‘oude’ klanten met oude spullen aan het lijntje gehouden worden

Nou inderdaad! Bestaande klanten mogen best eens wat serieuzer genomen worden! 

Overpeinzing….. Als je abonnement opzegt, hoelang moet je dan ‘wegblijven’ voor je weer, overladen met alle egards, kado's en de modernste apparatuur, binnengehaald wordt bij KPN?