Skip to main content

Ik ben ondertussen echt klaar met alle vernieuwde apps. Sinds de nieuwe Videoland er is is het hopeloos, het probleem hoef ik niet te zeggen, want dat lijkt mij duidelijk! Iedereen heeft er last van. Nu ook de npo plus app, die is nog erger dan die van Videoland! Nieuwe snelle apps, en een oude tv ontvanger, geen goede combi. Ik betaal een flink bedrag per maand en het is al tijden ruk! 

Inderdaad. Ik vind ook dat de apps niet helemaal optimaal werken. 

Zelf gebruik ik de apps in mijn smart-tv. Want die slimme tv heb ik niet om niet optimaal te gebruiken. 


Hi @Sademi! De Videoland app werkt inderdaad niet helemaal lekker. Wij en Videoland zijn ervan op de hoogte en zijn ermee bezig. Zie ook de meest recente reactie in ons Videoland app topic. Voor de NPO app net zo. Niet ideaal, dus tot die tijd raad ik je aan om inderdaad de apps op een andere manier te kijken. Zij het casten naar je TV/Chromecast via je telefoon, kijken via de webbrowser of het kijken via de Smart TV. Hopelijk is het snel opgelost! 


Nee, dat ga ik dus niet doen! Ik betaal voor een dienst dus wil ik er optimaal gebruik van kunnen maken. 104 euro in de maand is nogal wat! Het is al tijden hopeloos! En ik heb veel geduld gehad, maar dat is op. Heel simpel.

Er kan een compensatie komen, dat lijkt mij de juiste keus. Ik betaal voor iets, dus ik wil 100% werking. Het is nog niet eens voor de helft goed! 


Compensatie ga je niet krijgen, juist ook vanwege eenvoudige alternatieven. Vaak ook een smart-tv.

Maar je kunt Videoland gewoon opzeggen. Dan betaal je er ook niet voor.


Kan! Maar daar gaat het nu niet om.


Ah, ik zie dat je hier al een topic over hebt lopen, dus ik sluit deze om dubbel werk te voorkomen. Graag geen dubbele topics aanmaken in de toekomst.Â