Skip to main content
Beantwoord

Apps op TV werkt niet meer

  • May 30, 2020
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

bij mijn buurvrouw werkt vanaf gisteren “Apps op TV” niet meer. zodra zij dit kiest via menu, verdwijnt het keuzemenu en is het gewoon weer tv kijken. Via on demand en dan voot netfix kiezen werkt prima. de kpn gebeld en die hebben ook van alles geprobeerd maar helaas zonder resultaat. uiteindelijk zowel de software verwijderd en terug naar fabrieksinstellingen uitgevoerd maar ook dat bracht geen resultaat. Wat kunnen we nog meer doen? hebben jullie nog ideeen?

 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Spiediie. 

Dit is inderdaad vreemd. Televisie kijken en Netflix streamen werken dus wel probleemloos? Heeft de buurvrouw eventueel ook meer ontvangers waarom dit gebeurt? 

Zou je het KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Met haar toestemming uiteraard. Dan kan ik ook even meekijken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 6, 2020

Hi Spiediie. 

Dit is inderdaad vreemd. Televisie kijken en Netflix streamen werken dus wel probleemloos? Heeft de buurvrouw eventueel ook meer ontvangers waarom dit gebeurt? 

Zou je het KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Met haar toestemming uiteraard. Dan kan ik ook even meekijken. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

@Spiediie, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • June 14, 2020

Hallo Alex_P

Sorry dat ik niet (meer) gereageerd heb. Het profiel waar je naar wijst is mijn profiel en ik heb daar geen last van. Het was echt voor mijn buurvrouw (welliswaal 2 deuren verder) en om bij mijn profiel haar rekening nummer in te gaan vullen vind ik wat ver gaan. Bovendien weet ik die niet en eigenlijk wil ik die ook niet weten. Ik zal aan haar vragen om, als ze er nog last van heeft, het hier zelf te posten en haar profiel goed in te vullen.

Groeten  Spiediie