Skip to main content
Beantwoord

Apps sorteren: Bij sommige klanten met een TV+ box werkt nog steeds niet

• April 5, 2025
  • 8 reacties
  • 96 keer bekeken

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Ik merk op dat bij sommige klanten (niet allemaal) dat de apps sorteren niet werkt, dit is wel medegedeeld bij de TV-team. (​@Kasper QA TV) Misschien is het een idee om hieronder een poll te plaatsen om te zien welke klanten hier last van hebben. Ik zou dit graag toch opgelost willen hebben, want dit speelt al een tijdje.

Het gaat om de KPN TV+ Box / Sagecom DIW7022:

Hebben klanten zo’n ontvanger, en werkt het bij jullie ook niet? Laat dan een reactie achter.

Hieronder een voorbeeld dat het niet werkt:

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi allemaal, het is inderdaad bekend dat dit niet bij iedereen werkt en het staat ook op de planning om dit op te lossen. Hier wordt dus aan gewerkt. Meer informatie heb ik op dit moment niet, anders hadden we dit zeker gedeeld. Ik meende dat dit bij jou ook bekend was Dennis, en anders alsnog bij deze. 

Lukt het sorteren van de APPS?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 5, 2025

Al 17 maanden niet. 

ArnoK
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • April 5, 2025

Heeft bij mij nooit gewerkt

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Al 17 maanden niet. 

Moet je nagaan, het werkt dus 17 maanden niet. Ze weten de oorzaak, maar na 17 maanden? Dan zou het toch opgelost moeten zijn? 😁🙈

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 5, 2025

Zo, bekend. En dat ook al 13 (!) maanden. 

Pff.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 5, 2025

Ik heb dus JA ingevuld. Hier werkt het.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 6, 2025

Ik heb dus JA ingevuld. Hier werkt het.

En dus kpn, is het de grote vraag waarom het bij anderen niet werkt en bij mij wel...

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

En dus kpn, is het de grote vraag waarom het bij anderen niet werkt en bij mij wel...

Dat is een hele terechte vraag. 👍🏼 Ze weten het probleem, ze erkennen het, maar geven hier geen informatie over. En eerlijk gezegd ben ik daar benieuwd naar.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 6, 2025

Hi allemaal, het is inderdaad bekend dat dit niet bij iedereen werkt en het staat ook op de planning om dit op te lossen. Hier wordt dus aan gewerkt. Meer informatie heb ik op dit moment niet, anders hadden we dit zeker gedeeld. Ik meende dat dit bij jou ook bekend was Dennis, en anders alsnog bij deze.