Skip to main content

Ook ik heb arcadyan heb 2260 ook problemen met wat ik op genomen heb en bij afspelen loopt die fast moet ik het knopje van aan en uit knop uit zeten en weer aan zeten .als ik dat niet doet kan ik geen tv kijken kan zegt zit in de software heel slecht maar je moet wel betalen voor iets dat niet goed werkt .heel slechte service .

 

Hoi @Paul Oosterling . Welkom op het forum.

Wat hinderlijk dat jouw tuner vastloopt tijdens het kijken van opnames. Hoe is het apparaat aangesloten? Rechtstreeks op de experiabox?

Heb je al eens geprobeerd om het apparaat te resetten:

https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm

 


maandag de monteur van kpn geweest alles na gekeken heeft een nieuwe Arsis kastje gemonteerd

het probleem is nog steeds niet opgelost 

ik denk dat het in de software of bekabeling buiten of verdeel kast

heel er irritant het blijft maar met afspelen vast lopen en maakt niet uit of via opnamen of terug kijken 

het blijft vastlopen . hij zit rechtsreek op de exsperia box aan gesloten monteur na gekeken 

 


Ai, dat klinkt niet goed. Hoe was het toen de monteur vertrok? Heeft hij ook nog geconstateerd dat het niet goed werkte?

Kun je je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Hij heeft alles uitgeprobeerd werkte prima maar om te wachten was moeilijk moest nog naar andere klant Maar we wisten niet hoe lang het zou duren voor dat terugkijken rel kastvoor dat het weer vast zou  lopen . Ps hier in de woning is alles goed aan goed aan gesloten ik denk bekabeling buiten of ergens in een verdeel kast of software niet goed in geprogrammeerd met in schakelen met 24 uur uit .


Ik wil graag meekijken maar ik heb je gegevens nog niet. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als dat gebeurd is?


afgelopen vrijdag monteur geweest heeft een nieuwe arsis kastje geplaatst en de oude arjardin er uit gehaald ze zagen dat ik drie kastjes had klopte niet moest er twee zijn daarom moest die oude er uit gehaald worden .

het weekend hebben we terug gekeken het werkt weer als het moet werken !

ben ook netjes op gebeld door kpn of het was verholpen ( moet het nog even afwachten of het opgelost is en blijft ) we zouden contact houden hopelijk is het opgelost .   Â