Skip to main content

Arcadyan HMB2260 abonnementsnummer verwijderen lukt niet.

Fabrieks reset uitgevoerd,
Software verwijderd

Na herstart blijft mijn abonnementsnumer actief in de unt staan. Deze wil ik verwijderen.

sta op en voor oplossingen.

Dat kun je zelf niet. En dat is ook precies de bedoeling. 


enig idee hoe dit wel op te lossen valt, KPN benaderen het MAC adres laten verwijderen ?

 


Waarom wil je dat? Als je 'm niet meer gebruikt en hij uit je abo verwijderd is moet je 'm terugsturen. Dan verwijdert kpn het nummer, als het goed is, en kan die weer opnieuw uitgegeven worden. 


Omdat deze units niet van KPN zijn maar particulier aangeschaft in de tijd van XS4ALL.. Deze kon je vroeger ( periode 2018 , 2019 ) terug zetten in fabrieks instelling en dan werd je abonnement nummer verwijderd en na een herstart vroeg hij om je abonnementsnummer, nu blijft je nummer erin staan….


Begrijp ondertussen wel dat deze dus zelf niet meer te wissen zijn en zal morgen KPN benaderen.

Dank voor jullie reactie.


Ik weet niet wat de bedoeling is? Wilt u ze daarna verkopen ofzo? 


Kpn gaat dat nooit verwijderen. 

Waar gekocht? Niet bij xs4all want ook daar was het alleen huur. En dus geen eigendom. 

Wat wel gebeurde is dat mensen te veel decoders huren en het overschot verkochten op Marktplaats. Maar dat maakt de verkoper en de koper natuurlijk nog geen eigenaar.

Na de VIP1963 heeft kpn en de afnemers ze niet meer verkocht. 


Hoi @Stresso, welkom op het forum. Bij zelf gekochte tv-ontvangers kunnen wij je inderdaad niet helpen. We werken met apparatuur in bruikleen, nadat het abonnement is opgezegd moet het worden teruggestuurd. Als jij ze ergens gekocht hebt heeft iemand anders ze verkocht wat niet de bedoeling was. Voor jou zijn ze onbruikbaar, het is alleen de bedoeling om apparatuur te gebruiken die bij het abonnement hoort.