Skip to main content

Ik heb de TV ontvanger Arcadyan hmb2260  maar kan nog steeds niet de nieuwste software downloaden. Ik heb software-versie: 7.7.89_3 maar volgens mij is er al een nieuwere beschikbaar. 

Uiterlijk 20 januari moet je de update hebben.


Ik heb de TV ontvanger Arcadyan hmb2260  maar kan nog steeds niet de nieuwste software downloaden. Ik heb software-versie: 7.7.89_3 maar volgens mij is er al een nieuwere beschikbaar. 

@Ron59 Heb je ooit een Motorola ontvanger gehad?

Bel dan (gratis) 0800 0402 om deze te laten afmelden zodat ook jouw ontvanger de laatste updates krijgt. 


Ha @Ron59, welkom! Het klopt helemaal wat hierboven wordt gezegd! Neem een kijkje in ons lopende topic over het nieuwe menu van itv om op de hoogte te blijven: 

 

 


Ik heb idd ooit een Motorola ontvanger gehad en deze was nog niet afgemeld. Intussen deze door KPN af laten melden en ben nu aan het kijken of ik de laatste software kan installeren. 


Ik heb idd ooit een Motorola ontvanger gehad en deze was nog niet afgemeld. Intussen deze door KPN af laten melden en ben nu aan het kijken of ik de laatste software kan installeren. 

Dan wordt jouw aansluiting binnenkort in een zogenaamde "veegbatch" opgenomen om het nieuwe menu te installeren. Je zult daar helaas gewoon nog even op moeten wachten.