Skip to main content

Wij hebben een TV ontvanger Arcadyan HMB2260 (productiedatum 2014/11/24, artikel no 845847). Ook als we geen TV kijken en deze met de afstandsbediening is uitgezet (brandende rode led), dan wordt deze erg heet. Ook ‘s nachts. Ik heb het niet over een beetje warm, maar echt zo heet dat we ons zorgen maken over eventuele brand. Behalve brandgevaarlijk zal dit natuurlijk ook wel behoorlijk wat energie kosten. 

Hallo @ibante2 even bellen met 0800 0402 voor een snelle(re) oplossing.


Hoi @ibante2 Welkom op het KPN Forum! Heb je hiervoor inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice?


Hoi Vikash, nee ik heb nog geen contact met ze opgenomen.  


Wil je graag dat ik 'm voor jou probeer om te ruilen, @ibante2 ?


Hoi Erwin, 

Dat zou ik inderdaad heel prettig vinden. We maken ons hier thuis echt zorgen vanwege de hitte die het apparaat zelfs in rust-stand ontwikkeld. 

Met vriendelijke groet,
Iddo 


@ibante2 ja, dat is niet fijn. Zou je nog wel je forumprofiel willen aanvullen? Dan kan ik je vinden in onze systemen. 

Geef bij de “Persoonlijke opmerkingen” nog aan wat het serienummer is van de tv-ontvanger. Dit staat op een witte sticker onderop de ontvanger. 


@ibante2 Ik zie dat je nog geen gegevens hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een nieuwe tv-ontvanger hebt aangevraagd. Als dit niet het geval is hoor ik dat graag.