Skip to main content

Onze tweede TV ONTVANGER Arcadyan blijft foutcode 36 geven. Software verwijderen geprobeerd net als reset naar fabrieksinstellingen, maar fout blijft.

Als ik de eerste box hieraan hang werkt het wel. Moet dus aan de ontvanger liggen.

@kpn. Ik heb op het forum gevonden dat scsppyvd2o een maand geleden hetzelfde probleem had dat opgelost was met een andere ontvanger. 
 

Wat kan ik doen?

Het lijkt mij dat dit door een kpn-moderator behandeld moet worden. Hiervoor is het handig je gegevens in te vullen, want dan kunnen ze a.d.h. daarvan bij je gegevens.

Die gegevens geef je uitsluitend in het forumprofiel, want daar staan ze afgeschermd voor gewone gebruikers en de rest van de wereld. Een moderator zal hier nog komen.

En voor de moderator: dit is het topic waar je naar verwijst.

Foutcode 36 komt (vrijwel altijd) op een heel lang niet gebruikte decoder. Meestal laatst gebruikt (of in huis gekomen) toen het oude tv-platform nog in gebruik was.


Hallo Peter,

Bedankt, ik heb het profiel aangepast voor de moderator. 


Ha @KjmBa Welkom hier en goed dat je dit bij ons meldt. Dank ook aan Peter voor de duidelijke toelichting! Nog één vraag voordat ik aan de slag kan: wil je het serienummer van de betreffende ontvanger nog in je profiel zetten? Die zag ik nog niet staan. 


Hallo Bart

Ik heb het toegevoegd van mijn 

Arcadyan HMB2260


Hallo @Bart_ ,

is dat voldoende?

Groeten


@KjmBa Yes, dank. Ik ga er mee aan de slag en kom er op terug!


Hallo @KjmBa We gaan je ontvanger omruilen! Alle details heb ik in een privébericht gezet.