Skip to main content

Mijn Arris 12.0V 1.0A Ite Power Supply P/N: 585654-002-00 is kapot. 1 van mijn katten is zo vriendelijke geweest om de kabel door te bijten.

Is het mogelijk om een nieuwe op te sturen?

Alvast bedankt

Lisa

Bij welk apparaat hoort deze precies? Is dat de Arris VIP5202 of de Arris VIP2952?

 

Vul ook even je profiel in, dan kan een moderator gelijk een nieuwe op laten sturen. Let wel, de gemiddelde wachttijd is 1 tot 2 dagen, het is sneller om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice op 0800-0402.


Bij welk apparaat hoort deze precies? Is dat de Arris VIP5202 of de Arris VIP2952?

 

Vul ook even je profiel in, dan kan een moderator gelijk een nieuwe op laten sturen. Let wel, de gemiddelde wachttijd is 1 tot 2 dagen, het is sneller om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice op 0800-0402.

 

Apparaat is Arris VIP2952. Profiel aangevuld.


Hoi @LisaB1990!

Dank voor het invullen van je gegevens. Ik heb bij de logistieke afdeling het verzoek gedaan om een nieuwe stroomadapter naar je op te sturen. Zodra ik hier terugkoppeling van heb, laat dat aan je weten!


Goedemiddag @LisaB1990,

Ik heb terugkoppeling van de afdeling Logistiek dat ze een nieuwe stroomadapter naar je hebben opgestuurd. Je kunt hem binnen 2 à 3 dagen in je brievenbus verwachten! :blush:


Bij welk apparaat hoort deze precies? Is dat de Arris VIP5202 of de Arris VIP2952

De adapter van de vip1853,2952 en 5202 zijn allemaal identiek en werken met elkaar.:wink: