Skip to main content

Hallo ik wil een tweede TV aansluiten met Arris 2952 uit 2015, deze nog niet eerder gebruikt

Helaas krijg ik foutcode 36 bij opstarten, en op invulveld website lis reactie dat Foutcode 36 niet bestaat! Suggesties?

De Foutcode geeft eigenlijk aan dat het Activeren van de software mislukt is. Dan kom je in een loop van updaten en foutcodes. De makkelijkste optie is dan volgens mij 0800-0402 bellen en de ontvanger omwisselen.


Zou eerst is kijken of je uberhaupt het kastje kan laten updaten door software te wissen of terug naar fabrieksinstellingen te zetten.  Let op dat een tweede iTV kastje wel vermeld moet staan in je abonnement, anders gaat hij zowiezo niet werken. Je activeert hem namelijk door je abonnementsnummer en pincode in te voeren. Waar je dus waarschijnlijk de melding gaat krijgen dat er al een ontvanger is aangesloten.


Beste Pauwerful bedankt voor je reactie, het kastje hebben we destijds bij abonnement gekregen, zal proberen om de software te wissen


Hi @Maarten1966

Ik zie dat @Pauwerful je al een hele goede tip heeft gegeven! is het gelukt om de software opnieuw in te laden?