Skip to main content

Ik heb mijn audiosysteem aan Arris gekoppeld via de optische verbinding. Werkt prima maar valt stil zodra ik Netflix ga kijken. Ik moet dan overschakeleb op analoog via de tv. 

Hoe kan dit?

Is er iets aan te doen?

Hallo @henkpe als je het geluid van de tv alleen via je audioset wilt afspelen kun je beter de optische kabel aansluiten tussen je tv toestel en de audioset.

Succes.

 


Hoi @henkpe. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je geen geluid hebt tijdens het bekijken van Netflix. Heb je jouw tv-ontvanger inmiddels al verbonden met de tv? Ik ben erg benieuwd of het probleem daarmee verholpen is. 


Hoi @henkpe. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je geen geluid hebt tijdens het bekijken van Netflix. Heb je jouw tv-ontvanger inmiddels al verbonden met de tv? Ik ben erg benieuwd of het probleem daarmee verholpen is. 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je jouw tv-ontvanger inmiddels hebt verbonden met jouw televisie en dat het probleem daarmee is verholpen. Als je toch nog hulp nodig hebt, dan horen we dat graag!