Skip to main content
Beantwoord

Arris 2952 start traag op

  • June 15, 2020
  • 4 reacties
  • 263 keer bekeken

Ook ik heb sinds een paar weken een trage opstart van de Arris VIP 2952. Eerst ontvang ik geluid en na enige tijd heb ik pas beeld. De nodige kabels heb ik vervangen, maar zeker geen verbetering. 

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @Tite,

Vervelend, zou je is willen proberen om de software opnieuw te installeren? Dit lost bij de meesten het probleem hiervoor helemaal op.  Zie hier hoe je dat doet, vanaf stap 2.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • June 16, 2020

Hallo @Tite,

Vervelend, zou je is willen proberen om de software opnieuw te installeren? Dit lost bij de meesten het probleem hiervoor helemaal op.  Zie hier hoe je dat doet, vanaf stap 2.


  • Auteur
  • Topper
  • June 17, 2020

Hai Chris,

Dank voor je advies. Ik had je advies al een keer eerder gedaan, maar het lijkt nu te werken.

Thanks


  • Auteur
  • Topper
  • June 24, 2020

Hai Chris,

Het leek allemaal goed te gaan, maar na je laatste advies krijg ik geregeld de melding geen signaal en dan is er ook geen beeld en geluid.

Stroom eraf gehaald, maar dit geeft tot op heden geen verbetering


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Tite! Welkom op het forum :)
De melding “Geen signaal”is een melding van je televisie zelf dat er geen beeld binnen komt op het kanaal waar hij op staat op dat moment.
Hier zijn eigenlijk 3 scenario's.

  • De TV ontvanger staat uit
  • De TV staat op het verkeerde HDMI kanaal (bv HDMI2 terwijl de ontvanger in HDMI 1 zit)
  • De HDMI kabel zit er niet goed in en is misschien losgeraakt.