Skip to main content

Onze 2e tv ontvanger, Arris VIP2952 V2, gaat niet meer aan. Alleen het rode lampje bovenop gaat branden zodra je de box met de schakelaar op “ON” zet. Het lampje wordt niet groen, ook niet als je dat knopje/lampje indrukt. Dit doet onze andere tv ontvanger wel. Het display aan de voorkant blijft ook uit. De voeding gewisseld, maar dat maakt geen verschil.

Graag zou ik een vervangende box opgestuurd krijgen.

Mvg. Marcel

Goedeavond beste morgen even bellen 0800 0402 gratis kpn. Of wachten op een moderator die u ook hier mee kunt helpen. 🤔


Beste @Marcel MCi,

Zou je de tv ontvanger eens van het stroom willen halen, daarna het nogmaals proberen om de ontvanger aan te zetten. Kijken wat ie dan doet, zou je het ons dan even willen laten weten of dit het probleem oplost?


Bedankt voor de reacties. Uiteraard heb ik alle herstart opties al uitgevoerd. De box weigert aan te gaan. Een reset knopje is niet aanwezig op deze box. Hopelijk kan een moderator mij verder helpen.


De wachttijd op een moderator is momenteel een een dag of twee.  Je kunt ook bellen 0800-0402. Gratis nummer van de klantenservice. 


Ik weet dat ik met de klantenservice kan bellen. Dat heb ik ook gedaan. Je moet dan het modem gaan herstarten, kabels gaan verwisselen e.d. Dit heeft geen zin. De box met alleen een voeding eraan moet al gewoon aangaan. Dat doet deze niet. Ik wacht wel even de reactie van een moderator af.


Goedemiddag @Marcel MCi, welkom op ons forum!
Als ik dit zo teruglees lijkt de ontvanger inderdaad defect, ik krijg er vanaf hier ook geen verbinding mee. De gegevens heb je al ingevuld zie ik dus ik heb meteen een nieuwe ontvanger aangevraagd!
Jullie kunnen de oude vanaf morgenmiddag 14:30 omruilen bij de coop bij jullie in de buurt.  Per mail/sms krijgen jullie daar nog een bevestiging van met meer informatie.