Skip to main content

Hallo iedereen,

 

Sinds vandaag ben ik overgestapt naar KPN, ik heb 2x de 5202 van Arris. In de woonkamer heb ik nu 2x het probleem gehad dat de ontvanger niet meer aan ging met zowel de knop op de decoder als met de afstandsbediening. Ik moest de stekker trekken daarna ging deze weer aan.

 

De energie stellingen staan goed dus hij gaat niet in deep sleep.

 

Iemand een idee?

 

Groeten Erik

 

 

 

Hoi Erik,

Al geprobeerd om de 2 ontvangers om te wisselen? Dus de 2e ontvanger in de woonkamer (en dan de voeding gebruiken die je in de woonkamer had) en de ontvanger van de woonkamer op de plek van de 2e ontvanger.

Als het probleem er dan nogsteeds in de woonkamer is kan de voeding stuk zijn, als het probleem bij de andere tv opspeelt is de ontvanger waarschijnlijk stuk/heeft deze een productiefout.

 

Groet!

 

Patrick


Goedemorgen,

Nog niet gewisseld. vanmorgen ging hij gelukkig wel gewoon aan. Helaas gaf Netflix een foutmelding, de 2de keer werkte het wel. Ik ben nog niet overtuigd aangaande dit nieuwe type decoder, mijn vorige Arris decoders hadden echt nooit problemen.

Vooralsnog werkt het nu weer.

 

Groeten

 

Erik


Hi @ErikJonkman, jammer dat deze ontvanger niet zo'n soepele start heeft gemaakt bij jou thuis :confused:

Ik hoop dat het in tussentijd goed is gebleven en je er geen problemen meer mee ervaart! Mocht dat toch wel het geval zijn, zou je dan de tip van @Patrickv20 op willen volgen en de ontvangers van plek willen wisselen? Ik ben benieuwd wat er dan gebeurt :slight_smile:


Hi @ErikJonkman, jammer dat deze ontvanger niet zo'n soepele start heeft gemaakt bij jou thuis :confused:

Ik hoop dat het in tussentijd goed is gebleven en je er geen problemen meer mee ervaart! Mocht dat toch wel het geval zijn, zou je dan de tip van @Patrickv20 op willen volgen en de ontvangers van plek willen wisselen? Ik ben benieuwd wat er dan gebeurt :slight_smile:

 

Vooralsnog heeft hij er wat meer zin in want het is niet meer gebeurd. Ik houd het wel in de gaten. 

Dank je wel voor je reactie.

 


Ah gelukkig maar! Laten we het maar houden op een ochtendhumeur :wink:

Mocht hij toch weer rebels gaan doen, dan hoor ik het graag zodat we er verder mee aan de slag kunnen gaan!