Skip to main content

Ik heb een Arris 5202 4K ontvanger. Deze hapert sinds een tijdje. Online gezocht en kwam tegen dat je de softwara via het menu kon verwijderen om zo een update te forceren. Helaas nadat ik via menu- instellingen - systeem instellingen (gele knop) software verwijderen ja. Heb gedaan. Krijg ik nu foutmelding dbl-307

Beste @AntoineE 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met de 4K ontvanger. Je tv-ontvanger kan zijn software niet laden & daardoor niet opstarten. De oorzaak kan een probleem in ons of jouw netwerk zijn. Hoe is de TV ontvanger aangesloten met de Experiabox? Is dit bedraad, of met een draadloze verbindingsset? Zal je eens een harde reset willen doen:

Mocht dit nou niet werken, dan verwijs ik je graag door naar deze site van KPN. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze in het systeem verder kijken.


Na zo’n 20x proberen is het uiteindelijk gelukt om de arris weer te laden. Deze is bekabeld aangesloten. Via twitter had ik de melding ook gemaakt en er is reeds een ticket gemaakt. 


Na zo’n 20x proberen is het uiteindelijk gelukt om de arris weer te laden. Deze is bekabeld aangesloten. Via twitter had ik de melding ook gemaakt en er is reeds een ticket gemaakt. 

@AntoineE wat fijn dat het dan toch gelukt is, werkt het nu? Ondanks dat er een ticket is aangemaakt?


Goedenavond @AntoineE, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

De aanhouder wint, laten we het daar maar op houden! Ik begrijp ook dat er een ticket is aangemaakt gisteren, dat zie ik ook terug in de systemen. Zodra we een oplossing of update hebben laten we dit weten. Voor nu is het even afwachten, ik hoop dat je in de tussentijd nu gewoon wel televisie kan kijken. Mocht dat niet lukken, dan kan je gebruik maken van interactieve televisie online om toch je programma's te bekijken!


@AntoineE ik zie nog geen terugkoppeling van het aangemaakte ticket. Blijven de problemen nu weg en kan je gewoon televisie kijken? Of was de vreugde van korte duur?


Reageer