Skip to main content

Als ik de ontvanger uitschakel dan blijft de tv nog aan na ongeveer een minuut zie je een witte flits en tv gaat uit nu is lg al bij mij geweest en hebben het moederbord met hdmi vervangen en probleem blijft hun zeggen ligt aan kpn kastje ik dacht nou denk het niet had hiervoor nergens last van maar als ik het kastje van kpn loskoppel van de hdmi ingang van de tv gaat deze wel meteen uit en geen witte flits!! Dus licht het probleem zeker bij kpn kastje graag hulp want dit lijkt mij niet goed voor mijn tv

 

P.S.

Ik zit te denken aan de LG Oled 48” CX, adviseer je deze toch nog aan?

Alvast mijn dank. 

Nog een oled aangeschaft? Ik ben ondertussen zeer tevreden! 


Ik kwam toevallig dit forum tegen na mijn zoekopdracht van Google. Ik heb een lg tv en ervaar hetzelfde probleem enkel ik heb ziggo. Blijkbaar moet het in de tv zitten. Vandaag was overigens de eerste keer. Na ongeveer een minuut verschijnt er een flits. Hierna volgt een klik van de tv ten aanzien van waarschijnlijk deep sleep. Is het probleem ondertussen bij jou opgelost? Ik heb een c7 2021 variant?


Ik kwam toevallig dit forum tegen na mijn zoekopdracht van Google. Ik heb een lg tv en ervaar hetzelfde probleem enkel ik heb ziggo. Blijkbaar moet het in de tv zitten. Vandaag was overigens de eerste keer. Na ongeveer een minuut verschijnt er een flits. Hierna volgt een klik van de tv ten aanzien van waarschijnlijk deep sleep. Is het probleem ondertussen bij jou opgelost? Ik heb een c7 2021 variant?

Ja geen probleem meer gehad na enkele maanden elke keer te checken vond ik het genoeg super tevreden over de C1, de CX was gewoon niet goed was ook niet scherp was een verademing toen ik de c1 aanzette wereld van verschil, weet echt niet waar het ingezeten heeft heb alles geprobeerd enige wat hielp was de hdmi uit de decoder trekken of een andere hdmi ingang selecteren dan uitzetten