Skip to main content

Sinds iets meer dan een week aangesloten op glasvezel met internet en TV.

Heb 2 Arris VIP5202 kastjes, degene aangesloten in de woonkamer startte niet altijd goed op. Kleuren zijn soms flets.

De oplossing is in menu van de Arris naar beeldinstellingen en daar de HDR instellingen uitschakelen en weer inschakelen. HDR logo op de LG tv wordt dan ook geactiveerd.

Herstel naar fabrieksinstellingen mocht niet baten. Nu de Arris omgewisseld met de degene van de slaapkamer (kabels laten zitten) en sindsdien 4 dagen iedere keer goed opgestart.

Is dit een bekend probleem? 

​​​​

Goedemorgen beste wij hebben ook decoder Arris 4k 5202.maar geen last werk prima. Maar heeft u de tv alle verbeteraar uit geschakeld.dat wil nog wel eens helpen. 🤔


Hallo @michiel193 , ik heb in de 5202 HDR op AUTO staan en binnen het 5v toestel bij de beeldinstellingen ook alles zoveel mogelijk op AUTO


Hoi @michiel193! Dat probleem klinkt mij niet bekend in de oren, dus ik hoop dat bovenstaande tips geholpen hebben. Met name deze

ik heb in de 5202 HDR op AUTO staan en binnen het 5v toestel bij de beeldinstellingen ook alles zoveel mogelijk op AUTO

 

Zo niet, dan kun je ook nog de ontvanger resetten (stap 2). Ik ben benieuwd of de kleuren dan normaal blijven. 🙂