Skip to main content

Ik heb net de helpdesk gebeld omdat mijn KPN kastje de Arris 2922 achter een deurtje staat en deze het signaal van de afstand bediening niet ontvangt ,ik bel met de helpdesk die vertelde mij dat de Arris 5202 deze mogelijk wel heeft maar dan gaat mijn abonnementsgeld met €2,50 omhoog per maand.

Ik ben al meer dan 15 jaar bij KPN dan verwacht je toch dat je deze kosteloos kan omruilen ik vind dit een vreemde gang van zaken als je overstapt van een andere provider dan krijg je de 5202 gratis.

 

wie zou mij hierin kunnen adviseren

 

vast bedankt groet Sikke

Goede werkende hardware wordt niet zomaar omgewisseld. Waar mijn collega op doelt is het 4K pakket aanzetten, het systeem controleert dan of uw tv ontvanger ook 4K aan kan en als dit niet het geval is krijgt u een nieuwe ontvanger. 

Wat u zou kunnen doen is het 4K pakket aanzetten en na ontvangst van de nieuwe iTV tuner het pakket weer uit zetten. 
 

Goed om te weten is dat de klantenservice medewerker geen tv ontvangers kan omruilen voor de nieuwere versie puur omdat u dat wenst. Hoe hard u dat ook probeert en of u een nieuwe klant bent of al jaren. De oplossing die hij/zij voorstelt is een goede maar misschien niet juist uitgelegd.


 De oplossing die hij/zij voorstelt is een goede maar misschien niet juist uitgelegd.

 

als het zo uitgelegd zou zijn dan had ik er begrip voor maar de medewerker was erg kort met antwoorden en op het laatst was het laatste “oke” en werd direct verbroken daarom een beetje geïrriteerd van mijn kant op dit moment.

dit is echt de eerste keer altijd vriendelijk geholpen tot nu.

 

 


Gewoon het 4K abonnement afsluiten. Na 6 maanden kun je het weer opzeggen. Kost je dus 6 x € 2,50. Is 15 euro dus. De ontvanger blijft na 6 maanden gewoon bij u staan.


Oke top dank jullie wel voor het advies


Beste allemaal,

Bedankt voor de hulp ik heb een ir verlenger gekocht alles werkt super ik hoef dan geen nieuw kastje aan te schaffen.

 

Topic kan afgesloten worden.