Skip to main content

Tot gisteren kon ik de ARRIS box van KPN volledig met de Sony AB bedienen. Om die in te schakelen gebruikte ik op de Sony AB de knop ‘TV’ en daarna in dat menu de knop ‘Verbruik’. In datzelfde menu kan je met de knop ‘Start (menu)’ naar de lijst met o.a. de opnames.

Omdat e.e.a. niet meer werkte heb ik de ARRIS gereset naar fabrieksinstellingen en de Sony AB opnieuw gekoppeld in het instellingen menu van de Tv. Helaas zonder resultaat.

Resume: Je kon de ARRIS wel degelijk volledig bedienen met een Sony AB (in dit geval 68.88:A1:7B:A5:9A).

Als iemand weet wat de oorzaak is van het plotseling niet meer functioneren zoals beschreven dan houd ik me aanbevolen.

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Welkom op het forum @NAB14. Heb je dit weten op te lossen? Je zou anders kunnen overwegen om de afstandsbediening van KPN te gebruiken en deze af te stemmen op de tv.


Hallo Remco, het is inmiddels verholpen. Ergens op het forum stond de tip om een ander typenummer Arris te kiezen tijdens het instellen van de Sony AB.


Fijn dat het dan verholpen is @NAB14 en dat je dit nog even met de community deelt! Post gerust nog eens een topic als we je ergens bij kunnen helpen!