Skip to main content

Goedendag, sinds oktober 2018 Arris Box in gebruik (was via Telfort). De laatste tijd (soms wekelijks) in toenemende mate 'vastlopers' (=beeld bevriest). Tot nu toe steeds aan de praat gekregen dmv harde reset. Is de Box moe en afscheid aan het nemen? 

 

*Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Dag @Opa KeesT! Welkom op ons forum.

Wat lastig dat het beeld steeds bevriest! Je had daarvoor de tv-ontvanger al teruggezet naar de fabrieksinstellingen begrijp ik? Voor de zekerheid: je kunt dit doen via Menu -> Instellingen -> Systeem. Kies dan voor de optie 'Terug naar fabrieksinstellingen'. 

Mocht dat niet helpen, wil je dan toelichten hoe de tv-ontvanger is aangesloten op het modem? Maak je gebruik van een draadloze verbindingsset? Of is de tv-ontvanger met een kabel rechtstreeks op het modem aangesloten? Krijg je verder ook een foutmelding te zien als het beeld bevriest? Helpt het als je naar een andere zender probeert te zappen, of is dat mogelijk? 

Ik ben benieuwd naar je bevindingen! 


Goedendag, even stil geweest ivm vakantie. Maar....eergisteren systeem teruggezet naar de fabrieksinstellingen en, tot nu toe, geen spontane herstarts of bevriezing meegemaakt. Probleem lijkt dus opgelost. Dank! 


Dat is fijn om te horen,  @Opa KeesT! Ik hoop dat het nu goed blijft. 


Reageer