Skip to main content

Goedenavond, Ik heb ook een zelfde soort probleem met de Arris VIP5202 tv ontvanger.

Bij mij loopt ie ook vast, inmiddels al een nieuw exemplaar ontvangen maar die liep na een paar uur ook vast (de eerste na een paar weken). Jammer is dat, dan te bedenken dat ik weer een half uur aan de lijn moet hangen om iemand aan de lijn te krijgen bij KPN. 😞 Ik hoop dat hiervoor een oplossing is want het lijkt er op dat de kwaliteit het aan de wensen overlaat. Zoals hierboven ook al van alles geprobeerd maar geen van de probeersels bracht de oplossing. Maar ik wacht af wat nu de oplossing zal zijn en ga weer ff met KPN bellen.

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hoi @Aupro, de ontvanger loopt dus steeds vast. Dat is niet zo fijn. Je hebt hierover al gebeld, maar nog zonder succes. Nu zie ik dat je een klein zakelijk abonnement hebt. Hier kan ik geen gegevens van inzien, hiervoor moet je bij zakelijk zijn, maar dat wist je al. 

Ik kan je alleen meegeven om het modem eens opnieuw op te starten en om de ontvanger te voorzien van een reset. Als dat niet helpt wil ik toch aanraden even contact met zakelijk te zoeken.Â