Skip to main content

Hoe kan ik een deze arris omruilen voor een 4k ontvanger? 

Hoi @Bunkface . Welkom op het forum.

Is de arris defect? In de regel krijg je een 4k ontvanger als je een 4k abonnement bij ons afneemt.  Is dat het geval?


Waarom wil je de Arris vip2952 omruilen? De meeste zenders zijn HD en blijven dat ook via de 4k ontvanger.

De 4k ontvanger krijg je alleen als je ook de 4k zenders afneemt: Xite, Insight en LoveNature.


Waarom wil je de Arris vip2952 omruilen? De meeste zenders zijn HD en blijven dat ook via de 4k ontvanger.

De 4k ontvanger krijg je alleen als je ook de 4k zenders afneemt: Xite, Insight en LoveNature.

Peter, 

Misschien heeft hij gezien in dit forum hoeveel problemen er met die 4K zijn en wil hij ook graag meepraten. :yum:


Hoe kan ik een deze arris omruilen voor een 4k ontvanger? 

Door een abonnement te nemen op het aanvullende 4K-pakket. Dan krijg je automatisch dee ontvanger opgestuurd. 

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mochten er toch nog vragen zijn, stel ze gerust.


Beste Erwin, 

Sorry voor mijn late reactie. Ik heb onlangs een nieuwe Tv gekocht. Vandaar mijn vraag. En nee de Arris is niet kapot, ik vroeg me gewoon af of het mogelijk was. 

 


Ja, het is mogelijk. Maar m.i. niet echt interessant.

Dan kan je voor 4k beter de apps in je tv gebruiken als Youtube, Netflix, Prime e.v.a. apps.

Om dat waardeloze 4k zenderpakket te nemen om een 4k ontvanger te hebben, waar ALLE overige zenders gewoon HD zijn…. Of zelfs SD.
Alleen Xite, LoveNature en Insight zijn 4k versies van.

Hier ook een 4k UHD televisie en bewust gekozen voor aanhouden van de HD ontvanger.
Verder gebruik ik Youtube via de Televisie zelf. En heb een BRD 4k UHD speler staan. Maar dat is gezien het aanbod en prijs discs ook een beetje een miskoop te noemen.

En of 4k écht verschil maakt i.d. huiskamer: als test een kennis de tv laten bewonderen… met 720p aanbod, waarbij hij natuurlijk niet wist dat het 720p was. Hij was érg onder de indruk. Het zit dus ook deels tussen de :ear_tone2: .


Beste Erwin, 

Sorry voor mijn late reactie. Ik heb onlangs een nieuwe Tv gekocht. Vandaar mijn vraag. En nee de Arris is niet kapot, ik vroeg me gewoon af of het mogelijk was. 

 

Prima! Helemaal duidelijk. Mocht je het overwegen en je hebt er ook voldoende bandbreedte voor dan kun je het heel simpel via MijnKPN aanvragen. Mocht je andere vragen hebben, stel ze gerust.